Toon posts:

MYSQL Fout:MySQL Connection Failed:

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een MYSQL Database, maar ik klik net op "MySQL Opnieuw Laden" en nu doet ie het niet en geeft het volgende aan als ik mijn database wil openen:

--------------------------------------------------------------------------

Welkom op phpMyAdmin 2.4.0

Fout

MySQL retourneerde:

MySQL Connection Failed: Accès refusé pour l'utilisateur: 'root@localhost' (mot de passe: NON)
---------------------------------------------------------------------------

Wat kan ik hier aan doen behalve opnieuw installeren?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Klopt het wachtwoord om in te loggen op MySQL in de config van phpMyAdmin wel met het wachtwoord in de instellingen van MySQL?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Basiskennis Frans levert op de vertaling:
MySQL Connection Failed: Access denied for user

Men zette dit vervolgens in Google neer, aangevuld met het woord problem. Dit levert op De volgende googleresultatenlijst van 780 resultaten

Even er doorheen kijken leverde bij het 6e resultaat al een goede suggestie op.
http://forums.devshed.com/t55019/s.html

[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 06-05-2003 16:05 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Probeer je er op te komen vanaf je localhost of van 'buiten'af via een netwerk??

Verwijderd

Topicstarter
nou ik had root als gebruikersnaam en geen wachtwoord daarbij, maar dat werkte wel gewoon (gaat om een mysql op mijn pc localhost, is om te testen) maar wat zou ik kunnen doen denkje?

Verwijderd

Topicstarter
vanaf localhost, gewoon op me eigen pc swaab

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 16:05:
nou ik had root als gebruikersnaam en geen wachtwoord daarbij, maar dat werkte wel gewoon (gaat om een mysql op mijn pc localhost, is om te testen) maar wat zou ik kunnen doen denkje?
De MySQL handleiding lezen om eens mee te beginnen.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

chronicguru:
Nadat je dit gelezen hebt, stel ik je voor dat je de reply van gorgi_19 niet links laat liggen.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
en gorgi 19, leuk die zoek resultaten krijg ik allemaal pagina's waar zie die fout in hebben zitten of een andere foutmelding

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

dicht dus.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.