[win XP pro] setup-bestanden traag!

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik heb iets heel vreemds (denk ik).

Alle Setups die ik draai zijn verschrikkelijk traag!
Mn systeem in zn geheel is niet traag, en ook programma's zijn niet traag. Maar als ik een programma wil installeren kost dat ineens verschrikkelijk veel tijd! Soms blijft ie minuten lang op 0% voltooid staan, soms langer dan een half uur, en soms gebeurd er gewoon uberhaupt niets!

Er gebeurd gewoon helemaal niks! Mn CPU heeft amper enige belasting, ik heb nog ruim geheugen en pagefile over, en ook mn harde schijf heeft ruimte zat. het HDD-lampje geeft ook amper activiteit.

Iemand enig idee waarom setups (en dus alleen setups) zo enorm traag kunnen zijn??

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

't zou een fout in je Windows Installer kunnen zijn.. probeer deze ff opnieuw te downloaden en te installeren...

mmm... 'k zie net dat hij niet te downloaden is voor XP :( 'k zou niet weten hoe je het dan zou kunnen doen...

[ Voor 36% gewijzigd door Apen-nootjes op 06-05-2003 16:05 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
misschien een domme vraag, maar wat is Windows Installer? Wat doet dat precies?

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

't jammere is dat microsoft zegt op een ander technet artikel (kwam ik net tegen, heb ik nu de link ff nie meer van...) dat de Installatie file niet werkt voor XP want die gebruikt een andere Installer ofzo :?

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

apen-nootjes schreef op 06 May 2003 @ 16:07:
't jammere is dat microsoft zegt op een ander technet artikel (kwam ik net tegen, heb ik nu de link ff nie meer van...) dat de Installatie file niet werkt voor XP want die gebruikt een andere Installer ofzo :?
Ja 2.0 zoals al in die link staat die ik al eerder heb gegeven? :?
Pagina: 1