Ik heb een Creative PCI 128 geluidskaart (ongeveer 5 jaar oud) en ik heb problemen om hem goed geinstalleerd te krijgen. Wanneer ik namelijk de ORIGINELE drivers (van de bijgeleverde cd) installeer doet alles het. Het minpuntje hierbij is echter dat ik dan mijn muis en keyboard niet kan gebruiken omdat de drivers van mijn geluidskaart die onbruikbaar heeft gemaakt (systeem draait gewoon verder, ik kan alleen mijn keyboard en muis niet gebruiken). Wanneer ik via veilige modus (zonder stuurprogramma) reboot en via apparaatbeheer bij "bestruring voor geluid, video en spelletjes" kijk staan er drie dingen:
- Creative Gameport Joystick
- Creative Labs Soundblaster PCI 128
- Soundblaster PCI 128 legacy device
Wanneer ik de laatste uitschakel werkt alles perfect (ik kan dan alleen geen gebruik maken van mun mic). Weet iemand van jullie hoe ik dit fix, met extra drivers oid (bij Creative zeiden ze dat die er niet waren).
NOTE: De helpdesk van Creative had nog nooit gehoord van het feit dat een geluidskaart een keyboard en muis "uitschakeld".
- Creative Gameport Joystick
- Creative Labs Soundblaster PCI 128
- Soundblaster PCI 128 legacy device
Wanneer ik de laatste uitschakel werkt alles perfect (ik kan dan alleen geen gebruik maken van mun mic). Weet iemand van jullie hoe ik dit fix, met extra drivers oid (bij Creative zeiden ze dat die er niet waren).
NOTE: De helpdesk van Creative had nog nooit gehoord van het feit dat een geluidskaart een keyboard en muis "uitschakeld".