Jaja je leest het goed 
Ik heb de handleiding van een oud apparaat gescand met m'n flatbedscanner en opgeslagen als JPG'tjes.
Het boekje is nogal geel uitgeslagen dus ik heb met Photoshop de levels aangepast totdat het gele wit is geworden en de rest intact is gebleven.
Een bladzijde bestaat uit 3 rijen tekst.
De eerste rij is Engels-, de tweede is Frans- en de derde rij is Duitstalig.
Tussen de rijen staat af en toe een plaatje.
Ik heb hier een voorbeeld geupload - JPG, 606kb
Omdat dit geen makkelijk formaat is om te printen etc. plus dat het er bij iedereen anders uit komt te zien, wil ik er een PDF van maken. In totaal zijn het 18 bladzijdes die er allemaal ongeveer zo uitzien.
Dus ik start Acrobat 4.0, en laat 'em z'n gang gaan met de tekstherkenning.
Probleem: Ik kan hem maar op 1 taal instellen.
Kies ik dan Engels (UK) dan gaat de eerste rij altijd, maar van de andere 2 rijen bakt 'ie echt helemaal niks.
Mijn vraag dus: Hoe creeer ik van deze plaatjes PDF documenten terwijl de tekst in alle drie de talen intact blijft?
Ik heb de handleiding van een oud apparaat gescand met m'n flatbedscanner en opgeslagen als JPG'tjes.
Het boekje is nogal geel uitgeslagen dus ik heb met Photoshop de levels aangepast totdat het gele wit is geworden en de rest intact is gebleven.
Een bladzijde bestaat uit 3 rijen tekst.
De eerste rij is Engels-, de tweede is Frans- en de derde rij is Duitstalig.
Tussen de rijen staat af en toe een plaatje.
Ik heb hier een voorbeeld geupload - JPG, 606kb
Omdat dit geen makkelijk formaat is om te printen etc. plus dat het er bij iedereen anders uit komt te zien, wil ik er een PDF van maken. In totaal zijn het 18 bladzijdes die er allemaal ongeveer zo uitzien.
Dus ik start Acrobat 4.0, en laat 'em z'n gang gaan met de tekstherkenning.
Probleem: Ik kan hem maar op 1 taal instellen.
Kies ik dan Engels (UK) dan gaat de eerste rij altijd, maar van de andere 2 rijen bakt 'ie echt helemaal niks.
Mijn vraag dus: Hoe creeer ik van deze plaatjes PDF documenten terwijl de tekst in alle drie de talen intact blijft?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.