• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:51
Ben van plan om een nieuwe GSM te kopen. Zit te twijfelen tussen de Siemens S35i en de C35i
Iemand ervaring met de S35i? Hoe werkt het infrarood gedeelte? Zonder extra software?

Verwijderd

Ik heb S35i werelds :P

Verwijderd

Infrarood werkt vrijwel zonder extra software, d'r zijn een paar inf filetjes voor modem instellingen maar verders nix nodig, enige nadeel van die s/c35's is dat ze 'n tijdje gaan kraken als 'n goedkoop stuk plastic (is topic over geweest, kijk ff bij de search)

--Ray

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 09:40 schreef Yarvieh het volgende:
Enige nadeel van die s/c35's is dat ze 'n tijdje gaan kraken als 'n goedkoop stuk plastic (is topic over geweest, kijk ff bij de search)

--Ray
Nou ik heb de S35i al denk een maand of 4/5 en die van mijn kraakt nog steeds niet!!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Die C35i is inderdaad wat goedkoop... ik heb 'm nu iets van 2 maanden en mijn toetsen slijten als de klere :( Maar verder bevalt hij me prima! Sommigen vinden de trilfunctie te zacht, maar als je 'm gewoon op je lichaam draagt is dat onzin!

DIT IS MIJN WEBSITE

• The Source
Oke... dan kan ik dingen naar mijn PC overzenden via infrarood maar ik heb gelezen dan het niet Outlook compatible is. Nou gebruik ik voor alles Outlook 2000 en het zou handig zijn als ik daar afspraken en vooral nummers mee zou kunnen uitwisselen. Dus niet mogelijk????

Enhh... als het niet met Outlook werkt waar komen die infrarood gegevens dan terecht? Of wat is het nut dan van de verbinding? Ik heb wel gelezen dan er extra software te koop was dat een soort verlengstuk (=dubbele functie dus) is van je GSM menu.

• VivaAtloni
  • Laatst online: 13-03 15:16
koop gewoon een datakabel en een goedkope c35i, dan kun je met een software programma (volgens mij soft data suite) alles regelen met outlook.

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• The Source
De s35i heeft geen andere functies? Het is dus alleen de connectie (infrarood). En dat kun je in princiepe dus ook met een kabeltje?

Verwijderd

s35 heeft ook voicedailing (10 nummers) en vast nog meer gadgets.

Ook verbazingwekkend hoe goed de vergelijking is bij de site van siemens zelf..

Uit ervaring: de c35 is idd van megacheap plastic, maar daar kan je ook een ander frontje opzetten, nl.

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:24
De S35 heeft 20 nummers voicedialing, geen 10. Voor meer info, kijk gewoon op de site van Siemens. Ik heb zelf ook een S35, maar de geluidskwaliteit valt me bar tegen in vergelijking met z'n oude S25.

Verwijderd

standaard pikt ie nogal wat omgevings gluiden op, maar met gebruik van handsfree setje is dat ook opgelost..

--Ray
Pagina: 1