Nature will strike back.....
Misscien terug brengen naar de winkel waar je 'm gekocht heb. Of je krijgt een nieuwe mee of zij sturen 'm voor je op en op die manier zijn zij er ook aansprakelijk voor.
Good goan
Ik heb 1x een HDD opgestuurd en in +/- 1,5 week had ik een nieuwe in huis.:)
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Ik heb die HD bij infobusiness in deventer gekocht. En die vent had het over 4-5 weken. En zolang kan ik niet zonder HD.
Ik dus een 560 Mb schijf gebruiken, en defecte naar infobusiness gebracht, kan ik hem 3 uur later op komen halen, want volgens hem is er niets aan kapot. Echt wel dus, hij wil hem niet opsturen, want dan kost het hem verzendkosten, denk ik.
Ik koop voortaan gewoon bij NoRRoD, daar kun je tenminste zonder gezeur garantie claimen.
Ik dus een 560 Mb schijf gebruiken, en defecte naar infobusiness gebracht, kan ik hem 3 uur later op komen halen, want volgens hem is er niets aan kapot. Echt wel dus, hij wil hem niet opsturen, want dan kost het hem verzendkosten, denk ik.
Ik koop voortaan gewoon bij NoRRoD, daar kun je tenminste zonder gezeur garantie claimen.
Nature will strike back.....