Probleempjes hier met DNS dus wou even in de FAQ kijken.
Helaas laden de plaatjes niet
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
zou dat niet met elkaar te maken kunnen hebbenBud_s schreef op 06 mei 2003 @ 14:22:
Probleempjes hier met DNS dus wou even in de FAQ kijken.
Haha lol ik vat hem nu opeensErkens schreef op 06 May 2003 @ 14:24:
[...]
zou dat niet met elkaar te maken kunnen hebben
dns problemen en niet weergegeven plaatjes![]()
[ Voor 17% gewijzigd door DeMoN op 06-05-2003 14:31 ]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als je niet weet wat je eraan moet doen, reageer dan AUB ook nietDeMoN schreef op 06 May 2003 @ 14:24:
Dat ligt dan toch niet aan GoT maar aan jou? En wat moeten "we" hier dan aan doenIk begrijp het niet helemaal
[ Voor 11% gewijzigd door Bud_s op 06-05-2003 14:32 ]
Als jij een duidelijk topic had geopent had je voorkomen dat ik zo zou reagerenBud_s schreef op 06 May 2003 @ 14:29:
[...]
Als je niet weet wat je eraan moet doen, reageer dan AUB ook niet
Dan is het in de mensen hun ogen toch net alsof het komt omdat jouw DNS niet goed werkt???Probleempjes hier met DNS
[ Voor 211% gewijzigd door DeMoN op 06-05-2003 14:32 ]
dan had je die url meteen even mogen posten, want voor mij leek het ook alsof het aan jou lagBud_s schreef op 06 May 2003 @ 14:29:
[...]
Als je niet weet wat je eraan moet doen, reageer dan AUB ook niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
F_J_K, jullie gebruikten ze hiervoor blijkbaar ook al, want de pics staan gewoon tussen img-tags. Dus waarom zou het vanuit het oogpunt van gemak dan niet op crewspace mogen?F_J_K schreef op 06 May 2003 @ 14:45:
Het is dus even wachten tot datacrash.net weer up is om de plaatjes ervan te kunnen gebruiken (aangenomen dat dat zo mag)
Als iemand ze toevallig op de HDD heeft staan, kan ik me voorstellen dat een mailtje naar wosmods@tweakers.net wordt gewaardeerd
dat wordt ook voorgesteldG33rt schreef op 06 mei 2003 @ 14:48:
[...]
F_J_K, jullie gebruikten ze hiervoor blijkbaar ook al, want de pics staan gewoon tussen img-tags. Dus waarom zou het vanuit het oogpunt van gemak dan niet op crewspace mogen?
BalusC schreef op 06 mei 2003 @ 14:30:
De site http://www.datacrash.net waar de plaatjes staan is schijnbaar plat ..
Ik suggereer een WOS mod om de plaatjes te hosten op de crewftp, ben je in elk geval zeker van dat de plaatjes nooit verloren gaan
mutsje heeft ze er zelf ingezet, ik vraag wel even of hij ze nog in backup heeft, zetten we ze wel op crewspaceF_J_K schreef op 06 May 2003 @ 14:45:
Het is dus even wachten tot datacrash.net weer up is om de plaatjes ervan te kunnen gebruiken (aangenomen dat dat zo mag)
En ik heb ze niet gemirrored, dusseh..Compubiter schreef op 06 May 2003 @ 16:45:
mutsje heeft ze er zelf ingezet
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
[16:35] F_J_K: eikol, die vorige WOSModblackd schreef op 06 mei 2003 @ 16:46:
[...]
En ik heb ze niet gemirrored, dusseh..
KOMMAAR KOMMAAR.......
[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 06-05-2003 16:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Naja: de plaatjes servert doet het weerF_J_K schreef op 06 May 2003 @ 16:47:
[...]
[16:35] F_J_K: eikol, die vorige WOSMod
[16:35] blackd: afschieten
Verder idd gewoon even afwachten, ik gok dat mutsje nu even die pics niet als hoogste prioriteit heeft
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
inderdaad.. mijn eten stond koud te worden terwijl ik de darmen uit de computer aan het rukken was en op fatsoenlijke manier terug duwde..........Riemer Reinalda schreef op 06 May 2003 @ 18:09:
[...]
Naja: de plaatjes servert doet het weerSnel nu op crew space mikken
ach je deed je ondertitel toch even eer aanmutsje schreef op 06 May 2003 @ 18:26:
[...]
inderdaad.. mijn eten stond koud te worden terwijl ik de darmen uit de computer aan het rukken was en op fatsoenlijke manier terug duwde..........
nee 1 fan van de 1e cpu was ermee gekapt de temperatuursensor zat er tussen....talk about bad luck..
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq