Toon posts:

Internet Mail op Exchange Server 2003 via POPBeamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen, ik heb een Exchange 2003 Server draaien met daarin user accounts die allemaal een paar mailadressen hebben met username@domein.nl
Popbeamer parsed de mail door naar Exchange server, maar alleen de mail die die daar kan bezorgen lijkt het. Nu wil ik dus dat alle mail die geadresseerd is aan niet bekende mailboxen dus nietbekend@domein.nl bij 1user@domein.nl bezorgd worden.
Iemand enig idee hoe en waar ik dit in kan stellen

Verwijderd

kan je geen zgn Postmaster instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan ik instellen in de POPbeamer, maar dat vind ik niet erg netjes, omdat de NOOB user die dat gaat ontvangen dan zo'n vaag mailtje krijgt met in het attatchement het originele mailtje. Opzich is het probleem dan wel opgelost. Maar ik had gehoopt dat er een nettere oplossing was

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Zelf heb ik oo exchange 2k3 draaien en zou ook graag willen weten hoe dit is in te stellen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Axis, bedankt voor je reply. Echter als ik het goed begrijp uit de documentatie bij Microsoft, kan je dit gebruiken om alle mail van een bepaald domein in 1 mailbox te laten zetten op een ander domein. Hier is ook een workaround voor dat je het op 1 en dezelfde domein kan gebruiken maar dan pakt ie alle mail en niet allen de onbezorgbare mail.

De bedoeling is dat als de ontvanger bestaat de mail gewoon daar naar toe gaat en als ie niet bestaat in een "catch all" mailbox komt.

Ik heb wel het idee dat je mij al in een goede richting hebt gestuurt en zal zelf ook wel effe wat verder kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Luppie op 10-05-2003 12:41 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja ik heb nog steeds geen resultaat, catch all vangt alle mail af, zonder eerst te kijken of het netjes naar iemand box kan.
Pagina: 1