Mijn moederbord doet niks meer!
Ik heb een nieuw systeem gekocht:
MSI K7N2G-L
AMD ATHLON XP 2400+
2x 256 MB Kingston PC2700 Dimm
Maxtor DiamondMax Plus 9, 80Gb
Aopen H500A miditower 300W
Het installeren ging opzich prima, maar zodra ik de drivers van alle on-board dingen had geinstalleerd kreeg ik veel blauwe schermen.
Ik wilde een bios update doen, maar daar ging het fout en nu doet mijn systeem niks meer!
Ik heb de CMOS al gecleard met de jumper maar dat helpt niks.
Als ik nu de power aanzet, gaat de fan draaien en verder niks!
Niet eens een piepje van de pc-speaker...
Ik heb nu maar één reepje geheugen erin zitten en verder niks aangesloten (geen cd-rom oid) De video is on-board dus daar kan ik niks aan veranderen.
MSI levert een "D-bracket" mee met diagnose ledjes.
Daar wordt ik ook niet veel wijzer van, want alleen lampje 4 brand rood, de rest niet.
Ik heb al het een en ander gelezen over hotflashen van de bios, maar ik wil de garantie niet kwijtraken.
Ik zit er echt over te denken om naar informatique te rijden en te kijken of ik 'm terug kan brengen want ik ben ten einde raad.
Heeft er nog iemand suggesties of tips voor het retourneren van een moederbord?
Ik heb een nieuw systeem gekocht:
MSI K7N2G-L
AMD ATHLON XP 2400+
2x 256 MB Kingston PC2700 Dimm
Maxtor DiamondMax Plus 9, 80Gb
Aopen H500A miditower 300W
Het installeren ging opzich prima, maar zodra ik de drivers van alle on-board dingen had geinstalleerd kreeg ik veel blauwe schermen.
Ik wilde een bios update doen, maar daar ging het fout en nu doet mijn systeem niks meer!
Ik heb de CMOS al gecleard met de jumper maar dat helpt niks.
Als ik nu de power aanzet, gaat de fan draaien en verder niks!
Niet eens een piepje van de pc-speaker...
Ik heb nu maar één reepje geheugen erin zitten en verder niks aangesloten (geen cd-rom oid) De video is on-board dus daar kan ik niks aan veranderen.
MSI levert een "D-bracket" mee met diagnose ledjes.
Daar wordt ik ook niet veel wijzer van, want alleen lampje 4 brand rood, de rest niet.
Ik heb al het een en ander gelezen over hotflashen van de bios, maar ik wil de garantie niet kwijtraken.
Ik zit er echt over te denken om naar informatique te rijden en te kijken of ik 'm terug kan brengen want ik ben ten einde raad.
Heeft er nog iemand suggesties of tips voor het retourneren van een moederbord?