Toon posts:

Revoy 3200DX DivX/XviD Speler

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze speler besteld bij www.SPAMBREAK en ik ben er heel erg tevreden over. Support is prima!!! Speler was binnen 1 dag geleverd.

Deze speler is een echte AANRADER voor elke filmliefhebber!!! Ik kan nou heel
mijn collectie DivX films gaan bekijken op mijn mooie LCD TV!!!

En nu komt het mooie!!! Binnenkort ook mijn DivX 3.11 Films!!!! TOPPIE!!

En dit alles voor maar € 299,-. Geen geld toch!! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door kmf op 06-05-2003 16:54 ]

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Lijkt sprekend op de Kiss-DP450. http://www.divxplayer.nl

Zijn dit dezelfde?

Heeft deze ook de sigma chip onboard?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik geloof dat ze van dezelfde fabrikant afkomen... deze heeft inderdaad de Sigma chip onboard!

Verwijderd

Binnenkort ook je DivX 3.11 films? Hoezo dat dan? Lijkt me niet dat die codec officieel ondersteund gaat worden, omdat het eigenlijk een hack is...?
Als DivX 3.11 ook serieus gaat werken, dan kunnen die apparaten best wel eens heel populair gaan worden ;)

Verwijderd

zit er een ethernet op en HD in (waarom cdtje fikken als het ook zo kan) ? anders kan je ook een dvd/DivX/vcd/svcd/mp3 enz enz maken voor 281 euro (met nieuwe spulletjes) en met een beetje creatief denken kan het ook nog goedkoper

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmz, zo ziet er geinig uit.
Ik heb alleen 2 vraagjes. 3.11 wordt nog niet ondersteund, maar hoezo binnenkort wel dan ? komt er een update voor dan ?
En ik las deze regel:
V: Ik wil graag weten of de Revoy 3200DX dvd regio vrij is of niet?
A: Ja, de 3200DX is op verzoek regiovrij te maken!

Betekent dat dat de speler standaard niet regio vrij is ? maar wel regiovrij te maken is op verzoek bij het bedrijf (kosten?) ?

Verwijderd

Topicstarter
Fabrikant heeft aangekondigd binnenkort DiVX 3.11 te gaan ondersteunen, waarschijnlijk hebben ze daar rechten voor ofzo... nee zit geen Ethernet/HD in. Ik heb toch al mijn films op CD/DVD.

Speler was niet regiovrij € 299,-. maar voor € 329 heb ik hem regiovrij ontvangen... niet duur vind ik...

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

3 vragen toch nog:
-Kan ik met dat ding ook een DVD+R gebrande divxen op scherm toveren? edit:Ja
.. hmm handy!
-Kan dat ding ook XVid aan? edit:Ja
-Firmware upgradeable? edit:Ja

edit: al weer drie vragen beantwoord simpelweg door te lezen.. op die site.. ;)
Moet wat beter lezen.. eigenlijk wel superinteressant...

[ Voor 42% gewijzigd door henkleerssen op 06-05-2003 13:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ook Firmware Upgradeable, dmv .iso file branden op cd en daarna speler booten meet CD!!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

mm nou lees ik dus die beoordeling van ComputerTotaal.. dat die dus met verschillende menu's werkt. Stel dus dat ik een DVD+R in stop met divx'jes.. Komt die dan met het DVD menu (waar je dus volgens ComputerTotaal dus geen mpeg4/divx dingen kan aan sturen).. of toch gewoon het DivX menu?

edit: ook weer het antwoord gevonden maar dan in de FAQ..:
V: Speelt de Revoy 3200DX ook meerdere DivX films af, vanaf een medium?
A: Dat is geen probleem, dit geld ook voor het afspelen van meerdere DivX films vanaf een DVD Recordable.

[ Voor 31% gewijzigd door henkleerssen op 06-05-2003 13:54 ]

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ooh ooh double

[ Voor 97% gewijzigd door henkleerssen op 06-05-2003 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik... Perfecte Home DivX Speler!

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er ook ervanring met deze speler????

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 13:56:
Dat zeg ik... Perfecte Home DivX Speler!
De Kiss DP-500 (http://www.divxplayer.nl/...roductSpecs=KiSS%20DP-500) is eigenlijk nog mooier... die heeft ook een 10/100mbit ethernet aansluiting... hoef je niet eens te branden op cd, maar speelt alles via de pc af :D

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 12:12
Hoe zit het eigenlijnlijks met ondertitels van die spelen kan je die ook "selecteren" als je die op een cd APART er bij hebt gebrand (en dus niet bij de film zelf hebt ingebrand)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

jpvk007 schreef op 06 May 2003 @ 14:12:
[...]

De Kiss DP-500 (http://www.divxplayer.nl/...roductSpecs=KiSS%20DP-500) is eigenlijk nog mooier... die heeft ook een 10/100mbit ethernet aansluiting... hoef je niet eens te branden op cd, maar speelt alles via de pc af :D
Wordt dan weer wat te duur he.. voor het geld.. kan wel eens een divxje branden.. daar heb ik niet zoveel moeite mee....

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

possibe schreef op 06 May 2003 @ 14:13:
Hoe zit het eigenlijnlijks met ondertitels van die spelen kan je die ook "selecteren" als je die op een cd APART er bij hebt gebrand (en dus niet bij de film zelf hebt ingebrand)
Goeie vraag.. ga ervan uit dat deze gewoon srt files en zo aan kan.. maar is dat wel zo?

Verwijderd

Topicstarter
je kan gewoon de subtitles bestandjes meebranden... die leest de speler gewoon uit... heb het al uitgeprobeerd!!!

Verwijderd

Topicstarter
jpvk007 schreef op 06 May 2003 @ 14:12:
[...]

Ja, maar ik heb toch al mijn films al op cd staan met mooi hoesjes e.d.

Verwijderd

Topicstarter
DivX 3.11 Firmware komt begin juni uit!!!

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 14:52:
DivX 3.11 Firmware komt begin juni uit!!!
Laten we het hopen, want dan doet mijn x-card ook divx 3.11.

Functionaliteit met betrekking tot de codecs beinvloed alle apparaten en kaarten met deze sigma chip (van sigma designs, makers van ook de....real magic kaarten).

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-02 17:09

Goku33

Ownage!

Over ondertitels: Kan je ook een vertraging instellen? Sommige ondertitels lopen namelijk niet bepaald gelijk met de film die je gedownload hebt...

Verwijderd

Topicstarter
nee, niet dat ik weet. maar als je een film download kan je gelijk het subtitle mee downloaden

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Op zich heb je daar tools voor voor het synchronizeren van je subtitles.. dussum..
maar ander vraagje.. kun je die subtitles ook groter dan wel kleiner maken?

Verwijderd

Topicstarter
groter?? de grootte van het lettertype op het beeldscherm???

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-02 10:05

Stoffel

Engineering the impossible

Goku333 schreef op 06 May 2003 @ 15:55:
Over ondertitels: Kan je ook een vertraging instellen? Sommige ondertitels lopen namelijk niet bepaald gelijk met de film die je gedownload hebt...
Dan heb je gewoon de verkeerde ondertitels :)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heel leuk dat je zo enthousiast bent, maar als je eenzelfde bericht zo enthousiast op meerdere forums gaat plaatsen lijkt het meer op spam.
[rml][ Gadget] spam[/rml]

Vandaar dat ik de link naarde verkoper heb weggehaald.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.