Toon posts:

problemen bij UT2003

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik onder windows XP of windows 98SE Unreal Tournament 2003 geinstalleerd heb,en het spel wil gaan spelen,word ik uit het spel gekicked :'( ,en moet ik het spel opnieuw opstarten.

Ik heb een athlon 1200 mhz,met een geforce2 MX MAX 400 64 mb videokaart.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan????
(ik heb nieuwste drivers geinstalleerd + de nieuwste direct X

Verwijderd

Zie @ Forum- en Gamefaqs (*Update 08-02*)

• Help! Iets doet het niet/UT2003 crashed!
Zorg ervoor dat je de laatste drivers voor je hardware heb, als je heb overgeklokked, zet dan alles terug op de normale snelheid, download de laatste patch, lees de readme. (vooral punt 3!) Probeer ook de search (zie hieronder) en kijk op de officiële UT2003 fora.

Zet je instellingen ook wat lager. :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal geprobeerd,maar nix helpt.......maar het opstarten van het spel gaat wel,alleen als ik een game begin,speelt ie 10 seconden,en daarna vliegt ie trug naar windows,of erger:windows start opnieuw op.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Dat al geprobeerd?

There is no magic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 13:46:
heb ik allemaal geprobeerd,maar nix helpt.......maar het opstarten van het spel gaat wel,alleen als ik een game begin,speelt ie 10 seconden,en daarna vliegt ie trug naar windows,of erger:windows start opnieuw op.
Zie @ Lees dit voor je een topic opent/een reply post!

Wat zijn je specs? Handig om effe bij te vermelden. Wat zijn de instellingen die je heb gemaakt @ UT2003?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 13:13:
als ik onder windows XP of windows 98SE Unreal Tournament 2003 geinstalleerd heb,en het spel wil gaan spelen,word ik uit het spel gekicked :'( ,en moet ik het spel opnieuw opstarten.

Ik heb een athlon 1200 mhz,met een geforce2 MX MAX 400 64 mb videokaart.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan????
(ik heb nieuwste drivers geinstalleerd + de nieuwste direct X
word je op internet eraf gekicked of gewoon als je single player doet?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Bware81 schreef op 06 May 2003 @ 13:49:
[...]

word je op internet eraf gekicked of gewoon als je single player doet?
Hij moet het spel opnieuw opstarten dus het lijkt me dat het bijna allebei gebeurt en dat hij niet gekicked wordt door een admin oid :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
instellingen halen nix uit in UT2003......... en ik speel het spel in single mode,no internet(crack!)maar daar ligt het ook niet aan.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 12:15:
instellingen halen nix uit in UT2003......... en ik speel het spel in single mode,no internet(crack!)maar daar ligt het ook niet aan.....
Het kan ook aan de crack liggen hoor. :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:44
welke versie draai je?

al geprobeert alle instellingen in UT2k3 uit/laag te zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 07-05-2003 15:04 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

De nieuwste patch toepassen dan heb je geen no cd crack meer nodig want die kun je namelijk zonder cd spelen ;)

http://www.unrealtournament2003.com/dl_patch_v2225.php

Verwijderd

of het spel kopen

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Zie alles hierboven.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.