Toon posts:

[winXP] Wialog.txt?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus op c:\ een tekstbestand genaamd wialog. Ok niet erg boeiend, behalve dat het bestand 116mb! groot is. en er volgens mij niet echt iets boeiends in staat. Het is namelijk compleet gevuld met:

Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)Command Value (129)

Weet iemand, waar dit bestand op slaat? hoe het er komt, hoe ik het voorkom etc :?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ff renamen, start je pc nog op dan kan je hem weggooien neem ik aan :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Adaware gedraaid :? Virusscanner gedraaid :?

volgens mij is dit een virusje, dat zichzelf in zichzelf kopierd :),
en volgens mij kan je het zonder problemen verwijderen :)

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
heb je een 116 mb groot .txt bestand geopened met kladblok? :P

volgens mij is wialog een programma van een duits bedrijf, maar ik weet het verder ook niet precies ..

Kun je het bestand niet knippen naar een andere gedeelte op je harde schijf, kijken of je dan nog normaal kunt computeren, en als dat niet het geval is terugzetten? Als dat wel het geval is kun je hem daarna gewoon verwijderen ..

Verwijderd

Topicstarter
Het feit er alleen die ene regel in staat vind ik een beetje onzin. 1x ok maar zo ontzettend veel x. En jah hij begon wel te emmeren over aantal vrije geheuge enzo. :D

Ben er nu ff de virus scan overheen aan het halen want ik heb inderdaad een weekje zonder gezeten vorige week :/

(kwam op google/microsoft.com/tweakers search en faq er ook niks over tegen) dus ik denk dat ik hem wel kan wegmikken en dan nog opstarten. Hoogstens dat dan een programma het niet meer doet maar dat is dan wel een onzinnig programma dat een paar duizend keer dezelfde regel nodig heeft |:(

Een virus ligt inderdaad nog het meeste voor de hand denk ik

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 13:08 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Software Algemeen -> Windows Operated Systems + titel edit (ik neem aan dat dit over windows XP gaat).
Volgens de link hier onder is het een probleem van windows, daarom move ik dit topic naar WOS.

Hier kun je meer info vinden over wialog.txt:
http://groups.google.com/...=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8

[ Voor 15% gewijzigd door SH007 op 06-05-2003 13:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had wel gezocht, maar nam niet aan dat het over iets met xp te maken had omdat ik er op microsoft.com niets over kon vinden. Google groups heb ik inderdaad niet gebruikt. Thx

edit/
Bij stond er volgens mij niets wat met mijn scanner te maken had in. Alleen die ene regel: Command Value (129)
Son_Gohan schreef op 06 May 2003 @ 13:03:
volgens mij is wialog een programma van een duits bedrijf, maar ik weet het verder ook niet precies ..
- Heb een medion scanner. :)

Moet iets te maken hebben met de scanner of digitale camera.

WIA = Windows Image Acquisition. Dis is een nieuw soort technologie die
automatisch scanners en digitale camera's detecteert en het mogelijk maakt
om de opgeslagen beelden te beheren of naar de computer over te plaatsen. Om
van deze technologie gebruik te maken, moet het desbetreffende apparaat de WIA-standaard ondersteunen.

vermoedelijke oplossing:
- Start/Uitvoeren ..... typ "msconfig" (zonder ")
- tab Services
- Windows Image Acquisition (WIA) uitvinken
- restart Windows.

Dat dus gedaan nu even rebooten :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 13:26 ]

Pagina: 1