Toon posts:

Chello via router naar Apple + laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op dit moment een apple aan chello hangen, daar moet binnenkort een laptop bij komen (geen apple) nu wil ik met een (draadloze) router met beide computers willen internetten... heeft er iemand suggesties welk apparaat ik het beste kan nemen??? 8)7

Verwijderd

Al gezocht via de Search? Want hier zijn volgens mij meerdere topics over te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 12:25 . Reden: Tik fout ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar er staan er zó veel op.. dat ik er niet meer wijs uit wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 12:22:
ik heb op dit moment een apple aan chello hangen, daar moet binnenkort een laptop bij komen (geen apple) nu wil ik met een (draadloze) router met beide computers willen internetten... heeft er iemand suggesties welk apparaat ik het beste kan nemen??? 8)7
Het beste? Het beste kun je een apparaat nemen, wat je toch niet kunt betalen.....

Wat dacht je van een simpel routertje met ingebouwd access-point?

Verwijderd

Topicstarter
laten we het niet over mijn financiën hebben BazzH, daar kom ik zelf wel uit.
ingebouwd acces point?? wat doet dat?

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik onderstaand apparaat koop, kan ik aan de slag? ::
D-link: Router 4xF+ENet Wless 22Mbps
DI-614+ Wireless Internet Gateway 4 x switched 10 100Mbps LAN ports + accesspoint NAT 256-bit WEP

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een Apple Airport natuurlijk, met bijpassende kaart voor in je Apple en dan koop je voor die laptop gewoon een los 802.11b kaartje.

Als je MacOS X draait hoef je trouwens geen router/AP te kopen, dan zet je gewoon een ad-hoc netwerk op tussen die 2 en dan laat je die Mac voor router spelen (zit ingebouwd in OSX).

Verwijderd

Topicstarter
wat is het voordeel van een airport t.o.v. een andere (goedkopere) router

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan: http://www.google.nl/sear...Google+zoeken&lr=lang_nl/ ... Suc6 ermee

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die airport kun je vanuit OS X makkelijk instellen.. verder is ie eigenlijk alleen maar duurder en heeft ie eem mooier design dan de meeste aziatische producten :)
Pagina: 1