ik heb op dit moment een apple aan chello hangen, daar moet binnenkort een laptop bij komen (geen apple) nu wil ik met een (draadloze) router met beide computers willen internetten... heeft er iemand suggesties welk apparaat ik het beste kan nemen???
Verwijderd
Al gezocht via de Search? Want hier zijn volgens mij meerdere topics over te vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 12:25 . Reden: Tik fout ]
Verwijderd
Het beste? Het beste kun je een apparaat nemen, wat je toch niet kunt betalen.....Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 12:22:
ik heb op dit moment een apple aan chello hangen, daar moet binnenkort een laptop bij komen (geen apple) nu wil ik met een (draadloze) router met beide computers willen internetten... heeft er iemand suggesties welk apparaat ik het beste kan nemen???
Wat dacht je van een simpel routertje met ingebouwd access-point?
laten we het niet over mijn financiën hebben BazzH, daar kom ik zelf wel uit.
ingebouwd acces point?? wat doet dat?
ingebouwd acces point?? wat doet dat?
Een Apple Airport natuurlijk, met bijpassende kaart voor in je Apple en dan koop je voor die laptop gewoon een los 802.11b kaartje.
Als je MacOS X draait hoef je trouwens geen router/AP te kopen, dan zet je gewoon een ad-hoc netwerk op tussen die 2 en dan laat je die Mac voor router spelen (zit ingebouwd in OSX).
Als je MacOS X draait hoef je trouwens geen router/AP te kopen, dan zet je gewoon een ad-hoc netwerk op tussen die 2 en dan laat je die Mac voor router spelen (zit ingebouwd in OSX).
Verwijderd
Misschien heb je hier wat aan: http://www.google.nl/sear...Google+zoeken&lr=lang_nl/ ... Suc6 ermee
Die airport kun je vanuit OS X makkelijk instellen.. verder is ie eigenlijk alleen maar duurder en heeft ie eem mooier design dan de meeste aziatische producten
Pagina: 1