Toon posts:

Backup Exec 9 Agent probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Veritas Backup Exec 9. Op alle servers heb ik de Remote Agent geïnstalleerd en deze draait ook.

Toch zie ik bij de backup logs (gave layout trouwens) "Agent used : No" staan. Volgens mij is er geen optie om aan te geven dat je de agent wil gebruiken. Waarom worden de Agents dan niet gebruikt??

Iemand hier ervaring mee?

Service pack 1 en hotfixes geïnstalleerd. Uiteraard is er een geldige serial ingevoerd.

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-02 22:49
Was de Remote Agent niet om van een niet Backupserver zijnde systeem naar de Backupserver te connecten en in de logs te kunnen kijken?

Dus m.a.w. op de Backupserver de hele Veritas package installeren en op de andere systemen alleen de Remote Agent.

Of zie ik het nu verkeerd en was dit de Remote Console?

Verwijderd

Topicstarter
Precies dat is dus de Remote console
Agent is voor een snellere performance en hoofdzakelijk om lokale (niet gedeelde) schijven te kunnen backuppen....

Verwijderd

Onder welke account laat je de remote agent werken ?

Indien je de remote agent op een member server hebt geinstalleerd dan zal je een domein account met voldoende backup rechten moeten gebruiken !

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-02 22:49
Kan die Remote Agent niet onder het system account werken?
Zoals ook een Virusscanner dit doet b.v?

Dit zou ie dan wel aan moeten geven als keuze bij het installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Administrator account. Mag dus geen problemen opleveren...

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 19:36

mutsje

Certified Prutser

moet eerlijk zeggen dat is wel een n00b install om backup exec onder administrator account te laten lopen. Of laat je alleen de agent via dit account lopen.

Heb je al bij Veritas gezocht of op google met queurie + backup exec. Zo heb ik laatst ook in 2 seconden mijn probleempje gevonden met backupexec8.5
Pagina: 1