Toon posts:

Searhead doet niets meer bij laden 2e level (Ardennen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het eerste level van Mohaa spearhead speel ik zonder problemen uit, ook de savegames werken goed. Maar zodra ik naar level 2 de Ardennen ga zie ik het loading scherm met het rode balkje. Het balkje laadt iets van 20% ofzo en daarna doet het systeem niets meer. Ik krijg ook geen foutmelding ofzo. Ik draai het spel onder winXP en ik heb het spel ook in compatibiliteits mode gespeel Win2000 en toen klapte hij op dat moment (het laden van level 2) terug naar de desktop! Heeft iemand dit mischien vaker meegemaakt? 8)7

Verwijderd

een eerste vraagje: Is het een legale versie of een kopie uit de zoveelste hand?
Spint je cd nog op dat moment? Misschien een leeserror (krasje) ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 10:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een kopie, mijn broertje heeft het orgineel. Die deed het ook niet

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:18
rechtstreeks uit de FAQ:
Wat moet je doen voor je een topic post?

Zoek uitvoerig met google en de GoT search of jouw probleem misschien al ergens anders behandeld is. Probeer verschillende keywords te gebruiken.

Kijk op de site van de makers van het spel of in de readme/manual van het spel, of er misschien “known problems” zijn met jouw hardware.

Zorg dat je de laatste patch hebt geinstalleerd, en zorg dat al je drivers up to date zijn.

Probeer in het geval van Windows 2000 of Windows XP de compatability mode aan te zetten, deze wil wel eens helpen bij oude spellen.

Probeer het spel, indien je daar de mogelijkheid voor hebt, ook op een andere computer/besturingssysteem uit. Dat maakt het namelijk weer wat makkelijker om de oorzaak van het probleem aan te wijzen.

Als je systeem overgeclockt is, clock dan even terug naar de normale clockspeed, en kijk of je het probleem dan nog steeds hebt.

Wat moet er in ieder geval in je topic staan?

Om welk spel het gaat. (Vermeld naam, versie, en eventueel geinstallerde patches)

Wat het probleem is. (Duidelijk omschrijven, krijg je een error? Zo ja, error quoten in je topic.)

Welk besturingssysteem je draait, en in het geval van Windows, welke “service packs” je hebt geinstalleerd.

Je systeem specs zo volledig mogelijk! (Moederbord, Processor, Videokaart, Geheugen, Geluidskaart, etc.. Vermeld ook in je topic of je systeem overgeclockt is of niet.)

Vermeld je internet connectie in het geval van zware lag, of andere problemen met online games, die waarschijnlijk afhankelijk zijn van je connectie.

Zet in je topic zo nauwkeurig mogelijk welke drivers je gebruikt. Dus versie nummers van je videokaart drivers, moederbord drivers, etc.

Als je problemen hebt met graphics die er slecht uit zien, probeer er dan even een screenshot bij te zetten voor de duidelijkheid!
ofwel: geef eens wat meer info ;)