Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Instant Message

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
5. Instant Messaging. Geen microsoft instant messenger, geen yahoo, geen icq, geen aim, geen wat dan ook. MAAR een Got messenger, alleen voor got geregistreerden. 250 posts, en minimaal een maand geregistreerd, ofzo.

Weer idee nieuwe forum

Ja, ik heb hier dus een vraag over. Er is al eerder iemand geweest die dit heeft gevraagd. Alleen er heeft dus geen mod op gereageerd.

Mijn vraag is dus: kan je geen instant messaging in bouwen in GoT. Het zou bijvoorbeeld handig zijn, in SeM, als er een topic is dat gesloten moet worden, dat je dat aan de mod kan vertellen. Dit versneld het proces, zodat die topic gesloten/gemoved kan worden.

Wie kan me hier ff mee helpen.

offtopic:
Ja, ik heb gezocht

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

zit er al in
beter zoeken
het staat uit
redenen: beter zoeken

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Misschien had je beter op PM kunnen zoeken:
[rml][ feat] PM aan Mod[/rml]
[rml][ Personal Message]mogelijik?[/rml]

;)

The devil is in the details.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ok. I Get the point |:( . Ik moest gewoon even beter zoeken. Dit is dus blijkbaar al veel vaker gevraagd. Helaas...... :'(
Het was ook maar een simpel vraagje. Het zou wel handig wezen..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

indeed.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.