Ik heb pas geleden een Zalman hp-80a gekocht voor mijn leadtek 250TD geforce4 ti 4400 gekocht. Deze heb ik op mijn gemak met genoeg koelpasta (niet te veel en zeker niet te weinig) geplaatst. De installatie verliep van de zalman perfect.
Dus ik steek de kaart in mijn pc en deze geeft vervolgens een vaag beeld in de bios. (veel vreemde tekens) als ik doorstart naar windows lopen er verticaal 5 dikke balken van boven naar beneden over mijn scherm.
In windows zelf krijg ik een zeer vreemd scherm Ik kan nog net de desktop onderscheiden en als ik me muis beweeg gaat het scherm eerste heel even kleiner en groter en val vervolgens heel even uit. En als ik stop met de muis bewegen komt het scherm weer terug.
Ik heb al gekeken of de heatsink er goed opzitten en dit is zeker het geval.
Is mijn Videokaart nu defect?
Dus ik steek de kaart in mijn pc en deze geeft vervolgens een vaag beeld in de bios. (veel vreemde tekens) als ik doorstart naar windows lopen er verticaal 5 dikke balken van boven naar beneden over mijn scherm.
In windows zelf krijg ik een zeer vreemd scherm Ik kan nog net de desktop onderscheiden en als ik me muis beweeg gaat het scherm eerste heel even kleiner en groter en val vervolgens heel even uit. En als ik stop met de muis bewegen komt het scherm weer terug.
Ik heb al gekeken of de heatsink er goed opzitten en dit is zeker het geval.
Is mijn Videokaart nu defect?
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K