Toon posts:

afgesneden tekst - take2

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, misschien iemand die me hiermee kan helpen.

Mijn zoektocht over het forum is vruchteloos gebleven, maar ik weet eigenlijk ook niet hoe je dit probleemje zou moeten noemen, dus dat zoekt wat moeilijk.

Deze topic heb ik eerder gepost, maar de daar aangedragen dingen hebben me niet geholpen het probleem op te lossen. Daarom een nieuwe poging. (voor hen die eerst willen zien wat anderen hierop te zeggen hadden: [rml][ Win2k] Afgesneden tekst *[/rml])

Ik heb in mijn nieuwe computer een radeon 9700 (club3D)

programma's die op mijn oude computer (geforce3) er prima uitzagen hebben hier wat rare problemen. In sommige screens wordt nl. sommige tekst horizontaal of verticaal afgesneden door andere delen van het scherm. plaatjes vind je hier:

http://www.theforumisdown.../0103/probleemplaatje.JPG
http://www.theforumisdown...0103/probleemplaatje2.JPG

Ik heb de originele drivers bij de kaart geinstalleerd (nieuwere ook, maar vond ie niet leuk dus weer gedeinstalleerd, probleem was er ook al voor de driver update, was de reden dat ik het deed) en de laatste drivers voor mijn monitor (Dell P992).

(Nogmaals) hopend op hulp.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

[rml][ Win2k] Afgesneden tekst *[/rml]

Waarom niet hier verder :?

Dit heet cross-posten en wordt niet gewaardeerd :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
edit:
Dit is een cross-post - gooi maar dicht dus :)

[ Voor 82% gewijzigd door Sn3akz op 06-05-2003 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo dichtgooien?

Ik dacht misschien alsnog een antwoord van iemand te kunnen krijgen. 't zou kunnen dat die persoon het de eerste keer niet eens heeft gezien (mei-vakantie enzo) 't is niet zo dat ik het forum iedere dag bestook. En bumperposts worden elders als uiterst onbeleefd beschouwd. Vandaar een nieuwe topic met een link waar iemand de oude replies nog eens na kan kijken.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Op GoT mag je na 24h een bescheiden schopje geven om je topic onder de aandacht te brengen, maar een dag extra wachten kan ook geen kwaad.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[rml][ Win2k] Afgesneden tekst *[/rml]
Je kunt gewoon in je oude topic verder gaan.
Een nieuw topic maken over het zelfde onderwerp op GoT is not-done, je topic omhoog "schoppen" nadat er 24uur geen reactie is geweest is geen probleem ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SH007 op 06-05-2003 00:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.