I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Kan dat misschien gebeurd zijn?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dat meot je beseffen. Vooral VOORDAT je eraan begint.
Heb je geen mailtje gekregen dat je de keuze hebt om het 'domein' te kopen?
[ Voor 28% gewijzigd door Speedener op 05-05-2003 23:49 ]
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
thanks!
maar na een aantal maanden was ik het dus ook kwijt
niet dat er wat boeinds op stond maar zodra ze er geld aan denken te kunnen verdienen..
Koop gewoon een 'echte' domeinnaam en drink het komende weekend wat biertjes minder.
Misschien hebben veel mensen gepost niet via de .tk maar gewoon via het adres waarna die .tk verwijstfranssie schreef op 05 May 2003 @ 23:51:
ok, dan zal ie wel verlopen zijn ... snap het net met 1400 posts op het forum in 1 maand maar dat zal wel aan mij liggen denk ik
thanks!
ben ik het helemaal mee eens, en als je een goedkoop pakketje neemt heb je ook gelijk één of meerdere e-mail adressen van je eigen domein, lekker makkelijkIceStorm schreef op 06 mei 2003 @ 07:47:
En zo is goedkoop weer duurkoop (of iig frustrerend).
Koop gewoon een 'echte' domeinnaam en drink het komende weekend wat biertjes minder.
maar ff ontopic:
mijn dot.tk was na 2 maanden al ineens foetsie, kon niet meer inloggen, alles ineens weg
Neem gewoon een echt domein. Kost niet veel meer tegenwoordig (15 euro per jaar voor .nl/com/net/org etc)
Wie zegt dat deze forum gebruikers ALLEMAAL via die .tk kwam.franssie schreef op 05 May 2003 @ 23:51:
... snap het net met 1400 posts op het forum in 1 maand ....
thanks!
Misschien waren ze de downtijd van dat crappy Tokelau wel beu en hebben ze je site maar bezocht op de originele host
-of-
Misschien is je domeinnaam "winstgevend" ?
Wat is 't eigenlijk ?
[ Voor 10% gewijzigd door KolNedra op 06-05-2003 08:49 ]
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Juist. Ik had eerst nhimf.cx , maar die verliep ook (was ook gratis).IceStorm schreef op 06 mei 2003 @ 07:47:
En zo is goedkoop weer duurkoop (of iig frustrerend).
nog een tijdje met nhimf.mine.nu gezeten, maarja zit je weer met "mine" ertussen.
Toen besloten dat ik een echt domein wilde. nhimf.org gekocht en het bevalt prima.
(ok de site is "wat" leeg, maar dat is de server die laatst stuk ging)
Voordeel van een echt domein, is dat hij van jou is en dat niemand wat kan doen. (tenzij je een geregistreerd merk koopt, maar dat is wat anders)
Dus als zij evt meer geld kunnen verdienen aan jouw domein, dan hebben ze mooi pech.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Ik heb ook een .tk gekocht ($19,95 voor 2 jaar) maar met enige regelmaat (1x/mnd) is mijn domein toch onbereikbaar doordat ze problemen hebben en daar heb ik met mijn .nl domein een stuk minder last van (zeg maar bijna nooit, in 2 jaar maar 1x down geweest). Maar goed, soms kunnen ze er ook echt niets aan doen zoals die keer dat ze een ddos aanval te verwerken kregen. Maar als dit .tk domein gaat verlopen zal ik hem in ieder geval niet verlengen, neem wel een .net of .com bij een wat minder storings gevoelige domeinen schuiverfetcher schreef op 06 May 2003 @ 09:18:
Of koop een dot.tk... nooit problemen mee, en het is best cheap.
Verwijderd
HOSTINGPAKKET
vanaf € 36,30 per jaar
Het hostingpakket bevat:
-Registratiedomeinnaam naar keuze
-Onbeperkte subdomeinen
-25 MB webruimte
-2000 MB dataverkeer per maand
-10 POP3 e-mail adressen
-Volledige FTP-toegang
-Microsoft Frontpage extensies
-Gebruik van ASP, PHP en CGI