Ik heb al een paar keer gezocht hier op het forum, maar kan niet vinden wat ik nodig heb, of er zijn topics maar ik snap niet wat er nou gedaan wordt.
Ik ZAT met het volgende probleem, ik heb mijn server dingetjes allemaal geinstalleerd en wilde gaan inloggen op phpmyadmin. Helaas krijg ik gelijk deze melding:
Wachtwoord weggehaald, en jawel ik kwam zonder gezeik in de server.
Dan komt HET PROBLEEM:
Iedereen kan vrij in me database, dus ik wil natuurlijk wel een wachtwoord.
Mijn users ZAGEN er als volgt uit:

Op aanraden van iemand heb ik alle users weggehaald en behalve de onderste.
Deze heb ik aangepast en een wachtwoord gegeven.
Vervolgens ga ik weer naar mijn server, naar phpmyadmin, en weer krijg ik een foutmelding als voorheen:
"Using password: YES"
Nou ik snap het niet meer, hoe kom ik nou weer in mijn database, en zorg ik dat ik een goede user krijg??
Voorheen ooit, toen het allemaal goed erop stond, toen moest ik inloggen op die phpmyadmin, met zo'n naam + wachtwoord schermpje, soort van httacces, maar nu krijg ik dat niet meer.
Kan iemand mij hiermee helpen??
Ik ZAT met het volgende probleem, ik heb mijn server dingetjes allemaal geinstalleerd en wilde gaan inloggen op phpmyadmin. Helaas krijg ik gelijk deze melding:
Ik denk wat is dat nou, ik had tenslotte via winmysqladmin.exe een wachtwoord in moeten geven. Vervolgens heb ik dit in te config van phpmyadmin gezet, blijkbaar klopte dat niet.Welkom op phpMyAdmin 2.5.0-rc2
Fout
MySQL retourneerde:
Access denied for user: 'root@127.0.0.1' (Using password: YES)
Wachtwoord weggehaald, en jawel ik kwam zonder gezeik in de server.
Dan komt HET PROBLEEM:
Iedereen kan vrij in me database, dus ik wil natuurlijk wel een wachtwoord.
Mijn users ZAGEN er als volgt uit:
Op aanraden van iemand heb ik alle users weggehaald en behalve de onderste.
Deze heb ik aangepast en een wachtwoord gegeven.
Vervolgens ga ik weer naar mijn server, naar phpmyadmin, en weer krijg ik een foutmelding als voorheen:
Ok begrijpenlijk, er staat geen wachtwoord in de config van phpmyadmin, ik het erin gezet, dan zegt ie hetzelfde, alleen staat er dan.Welkom op phpMyAdmin 2.5.0-rc2
Fout
MySQL retourneerde:
Access denied for user: 'root@127.0.0.1' (Using password: NO)
"Using password: YES"
Nou ik snap het niet meer, hoe kom ik nou weer in mijn database, en zorg ik dat ik een goede user krijg??
Voorheen ooit, toen het allemaal goed erop stond, toen moest ik inloggen op die phpmyadmin, met zo'n naam + wachtwoord schermpje, soort van httacces, maar nu krijg ik dat niet meer.
Kan iemand mij hiermee helpen??
[ Voor 4% gewijzigd door Crazybyte op 05-05-2003 23:42 ]