Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
misschien handig als je ff de stappen verteld die je gedaan hebt en wat de uitkomst van die stappen was....
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Eigenlijk alleen maar uitpakken m.b.v. tar -zxvf dnetc-linux-x86-elf.tar.gz. Vervolgens kijk ik in de desbetreffende directory en dan zie ik dnetc en dnetc.l staan. Nu weet ik niet wat/hoe ik iets moet runnen. Dit staat ook niet in de bijbehorende documentatie.
Het eenvoudigst is om hem op te starten via de console. Gewoon even een shell openen naar de jusite directory gaan en starten met ./dnetc
wil je de client installeren zodat hij opstart bij boot net zoals onder windows de client opstarten met -install
wil je de client installeren zodat hij opstart bij boot net zoals onder windows de client opstarten met -install
In die directory gaan staan
./dnetc roepen
Doet hij het nog niet ff chmod +x dnetc ofzo roepen
en dan nog es proberen
./dnetc roepen
Doet hij het nog niet ff chmod +x dnetc ofzo roepen
en dan nog es proberen
./dnetc
hmm, refreshen werkte niet zo heel erg goed zeg maar
hmm, refreshen werkte niet zo heel erg goed zeg maar
[ Voor 81% gewijzigd door Witlof op 05-05-2003 23:17 ]
Ok. Hij doet het inmiddels, het zal wel ff duren voordat ik de eerste pakketjes klaar heb want het is een Cyrix 200 MHz maar alle beetjes helpen.
That's true, maar ff offtopic, wat heb jij met Ren gedaan? Ze zijn nooit meer op de vaderlandse kabel om de lieve kijkbuiskindertjes te plezieren met hun vermakelijke grappen en grollen
.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Pagina: 1