Toon posts:

[access 2000] Wachtwoord op access ???

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden voor een project een beveiligde database moeten maken... In Access :( :(

Was een hele hoop gekloot, maargoed uiteindelijk wel gelukt. Het probleem is nu, bij iedere database die ik open moet ik een bepaald username en wachtwoord invullen maar die weet ik niet meer .... weet iemand hoe ik dit algeme wachtwoord kan uitschakelen ?

Verwijderd

probeer is http://www.lostpassword.com/access.html

De demo laat alleen de eerste 2 tekens zien :). Anders kopen, maar er zijn veel meer van dit soort tools, zoek op google maar is naar (access/mdb) password recovery..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 22:47:
weet iemand hoe ik dit algeme wachtwoord kan uitschakelen ?
Euhhmmm... al wist iemand dat, dit mag niet op GoT. Jij zal het waarschijnlijk wel voor een goed doel gebruiken maar een ander misschien niet. Password omzeilen/disablen wordt dus hier geen hulp aan geboden...

Zie de FAQ:
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Han op 06-05-2003 21:10 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zie de FAQ Policy - Beveiliging dus, wij kunnen vanaf hier niet zien of jij het goed- of kwaadwillend bedoelt en zelfs al bedoel je het wel goed, er zijn genoeg mensen die hier mee kunnen lezen :).

Dit topic is gesloten.