[noob@work+searchvraag]
wat zijn phases
[/noob@work+searchvraag]
Misschien dat een modje hier nog even antwoord op kan geven voordat het topic wordt gesloten, of eventueel master tweaker
wat zijn phases
[/noob@work+searchvraag]
Misschien dat een modje hier nog even antwoord op kan geven voordat het topic wordt gesloten, of eventueel master tweaker
[ Voor 49% gewijzigd door Glashelder op 05-05-2003 22:30 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik kon het juist niet vinden via de search
WTF is een Phase ?????
Uitleg Master Tweaker ????
Uitleg Master Tweaker ????
Er zwerft hier ergens een groot Canterwoodtopic rond (Intel i865 Springdale en i875 Canterwood topic), iets zegt me dat deze vraag daar ook wel in past 
Ik heb trouwens ook geen idee wat phases zijn
Ah, een ctrl+f door dat canterwoodtopic geeft een aardig antwoord : Djoekie in "Intel i865 Springdale en i875 Canterwood"
Ik heb trouwens ook geen idee wat phases zijn
Ah, een ctrl+f door dat canterwoodtopic geeft een aardig antwoord : Djoekie in "Intel i865 Springdale en i875 Canterwood"
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Je bedoelt het aantal phases waaruit de power circuitry bestaat
Dat hangt helemaal af van de gebruikte onderdelen natuurlijk. Ik ben niet zo thuis in dit onderdeel maar een Asus P4C800 bijvoorbeeld heeft naar ik meen een 3 phase power circuitry en wanneer dat uit goede onderdelen bestaat (goede VRM en capacitors) moet je een heel eind komen me dunkt. Abit heeft op hun laatste i845PE bord hier erg veel aandacht aan besteed (ding doet ook zonder problemen FSB800 snelheid
).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()