Toon posts:

[UT] Hoge Ping WinXP Quicknet Power Plus Abbo 1.5 MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al meerdere maanden last van een vreemde hoge ping in Unreal Tournament. Namenlijk alleen in UT heb ik last van een slecht verbinding +/- 3000 ping op wisselende momenten.

Na meerdere lange gesprekken met de calcenter van multikabel kom ik er niet uit. Als ik niet in ut zit heb ik een 20 ms ping. Als ik ut opstart dan is er nog steeds niks aan de hand. Maar zodra ik een server binnen ga krijgt de telefoniste een Time-out als ze me pingt. Terwijl de volgende dag mijn ping wel gewoon 30-80 ms is.
Ook als ik van buiten de server naar de server een tracert doe of ping is er niks aan de hand. Maar juist alleen zodra ik in de server zit is het supertraag (zelfs het laden van tweakers.net duurt al gauw 5 min)

Ik heb alles al een keer opnieuw geinstalleerd, verschillende netwerkkaarten gebruikt. zelfs een nieuwe modem gekregen (Motorola :P)
Specs:P4 2000@2400, 2x 256 rimm 1066 kingston, Asus P4t533-c,Creative gf2 ti, Creative audigy, Creative Inspire 5300, 20" Hp A4331A, Logitech dual optical mouse.
Ik draai het met direct 3d met een netspeed van 20000 en ik heb de nieuwste 1st party detonator driver van nvidia.

Ook heb ik verschillende servers getest en nee KaZaa heb ik geneens geïnstalleerd.

Ik ben echt radeloos HELP PLZ

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 22:07 ]

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Gebruik je winroute?
En wat is je netspeed in UT.

[ Voor 43% gewijzigd door M1ch op 06-05-2003 00:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen winroute, ik heb mijn pc direct aan mijn modem verbonden en een 2e netwerkkaart die is verbonden met een andere computer die nooit aanstaat.

En mijn netspeed heb ik geprobeerd van 5000 tot 20000 maakt allen geen verschil

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:54
op welke mode speel je (glide/opengl/direct3D)?

dat zou uit kunnen maken. In cs maakt het iig soms wel uit..

* ik moet lezen *

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 07-05-2003 11:47 ]

Verwijderd

ik heb hier eerder over gelezen, ik weet het zeker, hier op het forum, zoek er even naar, als je het echt niet kan vinden kunnen we misschien wel even helpen zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik direct 3d met een Creative Geforce 2 Ti. En ik heb verschillende detonator drivers geprobeerd na het lezen van een paar forum posts.

Maar hoe kan het dan dat me ping soms erg goed is en daarna helemaal niet en dat dan echt alleen met UT :?

Kan het zijn dat UT andere stuurprogramma's heeft of instellingen van Poorten die in verbinding staan met internet? Of doet UT teveel info versturen zodat mijn verbinding dat op een of andere mannier niet goed verwerkt/aan kan?

Soz *Hiro Shima* ik heb nu echt alles nagelezen op het forum wat UT geralated is. Is het misschien met een ander spel ?

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Netspeed 4000 helpt misschien. Had ik vroeger met ADSL basic iig. Na de upload verhoging niet meer though..

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb 1500 kb down en 256 kb up. In principe is dat nog steeds meer dan ADSL basic (toch??). Maar waarom is het de ene keer goed en de andere keer zwaar bagger. (ik heb nog geen duidelijk verband kunnen vinden zoals bijv tijden of servers)
Pagina: 1