Toon posts:

New window in zelfde window mbv Javascript ??

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak een startpagina voormezelf en wil ook alle films van vandaag integreren in mijn pagina. De links komen van filmsoptv.com via hun gegeven link. Maar die wil ik een beetje aanpassen.

1) Ik wil dat de links niet in een nieuwe window worden geopend. Heb <base target="_self"> in de header gedaan maar dat werkt nie...

2) Wil evt ook nog dat deze links in tabellen worden gezet dus onder elkaar en elk link in een apart tabel...

link in mijn pagina ziet er nu zouit....

<font color="#000000" size="2" face="Arial"><b><script language="JavaScript" src="http://filmsoptv.metia.nl/remotetips/nl_all.js"></script></b></font>

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je kan allicht even contact opnemen met de webmaster van de andere site. Meestal worden er namelijk, als dit toegestaan wordt, de informatie kant en klaar aangeleverd. Bijvoorbeeld bij www.nu.nl; door middel van een XML bestand wordt dan alle informatie aangeleverd. :)

Je kan dan zelf eenvoudigweg de boel juist weergeven. :)

Verder is het een clientside probleem. Misschien een onderdeeltje in de FAQ waar je overheen hebt gelezen, maar deze horen normaal in webdesign en graphics.

[ Voor 44% gewijzigd door gorgi_19 op 05-05-2003 21:31 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ja dat linkje was gegeven dus , maar niet hoe die voor mij specifiek aangepast kan worden...

had ze een mail verstuurd maar heb nog geen reactie :(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Dan is het afwachten.. denk dat wij je hier niet mee verder kunnen helpen :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
hoezo het is gewoon een code denk ik in javascript ? in de site staat ook dat het mogelijk is...

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik weet het wel zeker ;)
De webmaster heeft dit waarsch. opgestelt om te voorkomen dat zijn content geïntegreerd wordt dmv frames in andermans site :) Ik voel er dan ook weinig voor om hier trucs te gaan bedenken om dat te omzeilen :)
Afwachten op de mail dus :)

Succes ermee

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:19
Javascript hoort niet thuis in P&W, dat kan je lezen in de forumbeschrijving en in de P&W FAQ.

Javascript hoort thuis in W&G.

P&W->W&G

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.