Is er een mogelijkheid om de posts (ook) in Descending order te krijgen binnen een thread (eventueel met hack (dat heet zo, en is dus _niet_ illegaal)) ??
Zie de reply van Bosmonster die je gisteren hebt gekregen.
Je zou wat meer moeite mogen doen voor een antwoord, GoT is geen helpdesk.scriptrequest.. je kunt vast wel zelf iets wijzigen in de SQL, maar daar heb je zelf geen kaas van gegeten..
Bovendien mag je in principe ook niks in de code van Invision board veranderen
Verwijderd
Nieuwe berichten bovenaan in InvisionBoard Forum 1.1.2 ?? 
ik denk dat Bosmonster duidelijk was waarom die thread dichtging
Als je het niet eens bent met een slotje moet je gewoon even een mailtje sturen naar de mod in plaats van een nieuw topic openen, want dit gaat in feite natuurlijk over hetzelfde verhaal.
Bovendien zijn die hacks gewoon wel illegaal, lijkt me... Er zit toch een copyright op de source code
En als antwoord op je vraag: ja natuurlijk kan dat, gewoon een kwestie van de source aanpassen als er geen standaard optie voor is
Waarom vraag je het overigens niet hier? Dat lijkt me toch the place to be
ik denk dat Bosmonster duidelijk was waarom die thread dichtging
Bovendien zijn die hacks gewoon wel illegaal, lijkt me... Er zit toch een copyright op de source code
En als antwoord op je vraag: ja natuurlijk kan dat, gewoon een kwestie van de source aanpassen als er geen standaard optie voor is
Waarom vraag je het overigens niet hier? Dat lijkt me toch the place to be
Ik zeg toch ook niet dat ik het ga toepassenVerwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:21:
Nieuwe berichten bovenaan in InvisionBoard Forum 1.1.2 ??
ik denk dat Bosmonster duidelijk was waarom die thread dichtgingAls je het niet eens bent met een slotje moet je gewoon even een mailtje sturen naar de mod in plaats van een nieuw topic openen, want dit gaat in feite natuurlijk over hetzelfde verhaal.
Daar gaat mijn vraag dus ook over want zelf kan ik het nergens vindenEn als antwoord op je vraag: ja natuurlijk kan dat, gewoon een kwestie van de source aanpassen als er geen standaard optie voor is
Heb ik dat niet gedaan dan ??Waarom vraag je het overigens niet hier? Dat lijkt me toch the place to be
FoOl, er zijn vele hacks die gewoon uitgevoerd mogen worden, zelfs op het forum van de makers tref je ze aan. Al mag je dan welliswaar aan sommige zaken niet sleutelen, je bent wel vrij om dit soort zaken te wijzigen omdat je voor de rest niets verkeerd doet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()