Toon posts:

Ipv Ascending ook Descending order in Invision ??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om de posts (ook) in Descending order te krijgen binnen een thread (eventueel met hack (dat heet zo, en is dus _niet_ illegaal)) ??

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zie de reply van Bosmonster die je gisteren hebt gekregen.
scriptrequest.. je kunt vast wel zelf iets wijzigen in de SQL, maar daar heb je zelf geen kaas van gegeten..

Bovendien mag je in principe ook niks in de code van Invision board veranderen
Je zou wat meer moeite mogen doen voor een antwoord, GoT is geen helpdesk.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Nieuwe berichten bovenaan in InvisionBoard Forum 1.1.2 ?? :?
ik denk dat Bosmonster duidelijk was waarom die thread dichtging :) Als je het niet eens bent met een slotje moet je gewoon even een mailtje sturen naar de mod in plaats van een nieuw topic openen, want dit gaat in feite natuurlijk over hetzelfde verhaal.

Bovendien zijn die hacks gewoon wel illegaal, lijkt me... Er zit toch een copyright op de source code :?

En als antwoord op je vraag: ja natuurlijk kan dat, gewoon een kwestie van de source aanpassen als er geen standaard optie voor is :)

Waarom vraag je het overigens niet hier? Dat lijkt me toch the place to be :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik dit vragen als ik dat al niet gedaan had ??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:21:
Nieuwe berichten bovenaan in InvisionBoard Forum 1.1.2 ?? :?
ik denk dat Bosmonster duidelijk was waarom die thread dichtging :) Als je het niet eens bent met een slotje moet je gewoon even een mailtje sturen naar de mod in plaats van een nieuw topic openen, want dit gaat in feite natuurlijk over hetzelfde verhaal.

Bovendien zijn die hacks gewoon wel illegaal, lijkt me... Er zit toch een copyright op de source code :?
Ik zeg toch ook niet dat ik het ga toepassen
En als antwoord op je vraag: ja natuurlijk kan dat, gewoon een kwestie van de source aanpassen als er geen standaard optie voor is :)
Daar gaat mijn vraag dus ook over want zelf kan ik het nergens vinden
Waarom vraag je het overigens niet hier? Dat lijkt me toch the place to be :)
Heb ik dat niet gedaan dan ??

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

FoOl, er zijn vele hacks die gewoon uitgevoerd mogen worden, zelfs op het forum van de makers tref je ze aan. Al mag je dan welliswaar aan sommige zaken niet sleutelen, je bent wel vrij om dit soort zaken te wijzigen omdat je voor de rest niets verkeerd doet.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.