Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Tux window

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier dan weer eens wat anders had een paar daagjes vrij en besloot
m'n oude tulip vision line eens aan te pakken.

Het is een PIII 667 met vga en sound on board.

Heb de voorkant antraciet gespoten en de deksel onder handen
genomen met de decopeer en dremel.
Zitten twee CCFL's wit en blauw.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0939.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0940.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0941.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0942.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0943.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0944.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0945.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bhuntjens/DCP_0946.JPG

Zit nou nog met het probleem om de bedrading een beetje beter
weg te werken suggesties???

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 20:57 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Kabel kun je mooi wegwerken met spiral wrap of anders meshen met cable mesh. (Hier vind je een tutorial).

Zou je je pics met [img=600] kunnen posten? Dan vernielen ze de opmaak niet.
Titel ook iets aangepast ;)

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:45

iMars

Full time prutser

gaaf :D :D

Misschien een idee om z'n buik wit te maken :+

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

Ziet er netjes uit. Als ik zo de pics bekijk heb je genoeg tijd besteed aan de afwerking van Tux en het spuiten. Ik heb weleens mods gezien waarbij het spuitwerk bijna alles lelijk maakt. Als je nog meer tijd hebt zou je ook eens je monitor uit elkaar kunnen halen en zwart spuiten :D

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Gaaf!

Je zou gele leds achter de snavel kunnen doen...

Verwijderd

AcouSE schreef op 05 May 2003 @ 20:53:
Kabel kun je mooi wegwerken met spiral wrap of anders meshen met cable mesh. (Hier vind je een tutorial).

Mocht je er niet van houden om te prutsen met hardware dan kun je ook overwegen zwarte rips te kopen. Tai of tay rips hoe je 't ook schrijft. Deze gebruik ik in mijn Antec PlusView1000 AMG ook. Ze vallen haast niet op maar houden wel mooi alle kabels bij elkaar.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Zo ziet zo'n Tulip er ineens een heel stuk beter uit! :9

Wanbeleid is ook beleid.

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mooi geworden die window van je is weer is wat anders als al die rechthoekkige dingen :) Maar was het niet mooier geweest als je tux z'n pootjes geel gemaakt had en zijn lijf zwart met wit?

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

AcouSE schreef op 05 May 2003 @ 20:53:

Naar aanleiding van AcouSE reply en zijn link ben ik nu ook opeens zwaar geinteresseerd in cable mesh. Weet iemand waar zoiets kan worden besteld?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Je zou het eens bij electronicazaken kunnen proberen (display en zo), maar ik geef je ook een redelijke kans bij de Gamma, Formido of een andere doe-het-zelf-zaak.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 21:21:
[...]

Naar aanleiding van AcouSE reply en zijn link ben ik nu ook opeens zwaar geinteresseerd in cable mesh. Weet iemand waar zoiets kan worden besteld?
PureOptical (beheerder van CaseJunkies) heeft een paar IA's voor cable mesh gehouden, ook bij de frozencpu IA hadden ze cablemesh, verder weet ik niet of je het gewoon bij een webshop kan krijgen maar met een beetje zoeken lukt dat heus wel ;) (of neem contact op met PO!)

Verwijderd

ja netjes, er zit echt zo'n Japans tekesfeertjuh aan enzo. netje afgewerkt.

Doe je er nog plexi in ofzo ?
of laat je het zo?

Verwijderd

Helaas is die kabelmesh ietwat lastiger te vinden dan ons lief is. Hier in nederland levert RS Components het wel in zwart en zilvergrijs. Helaas hanteren ze een klantonvriendelijk bestelbeleid, en ben je verplicht een hoog bedrag te orderen. Binnen een dag of 10 zal ik weer een mini-ultraquick-mesh-IA op pootjes zetten. Binnen 3 weken bestellen, dokken, meshen moet lukken. Check af en toe de IA site of dat andere leuke nederlandstalige forum ... >:)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ja netjes :)

Alleen nu kan je er natuurlijk geen monitor meer op zetten :P

Verwijderd

Topicstarter
moet ff wat kwijt zit natuurlijk wel plexy in anders blijft het binnenwerk niet hangen.
Zal morgen ff nieuwe pics posten hiet ontbreekt nml. nog wat zoals de ogen.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Wow, vet hoor :D Ziet er goed uit en netjes gedremeld :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 22:32:
Helaas is die kabelmesh ietwat lastiger te vinden dan ons lief is. Hier in nederland levert RS Components het wel in zwart en zilvergrijs. Helaas hanteren ze een klantonvriendelijk bestelbeleid, en ben je verplicht een hoog bedrag te orderen. Binnen een dag of 10 zal ik weer een mini-ultraquick-mesh-IA op pootjes zetten. Binnen 3 weken bestellen, dokken, meshen moet lukken. Check af en toe de IA site of dat andere leuke nederlandstalige forum ... >:)
Hopelijk haalt een of andere bedrijf (zoals XXLcases ofzo) het in haar hoofd om zoiets in hun assortiment op te nemen. Mesh is al helemaal cool in combinatie met PSU en burning powerplugs

Verwijderd

OMG, dit is vet... waar gebruik je hem voor? divx-box? of gewoon als desktop?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 23:29:
OMG, dit is vet... waar gebruik je hem voor? divx-box? of gewoon als desktop?
Ik denk het tweede he! Als je zijn specs ziet dan kun je niet echt quality dvd's kijken met onboard vga :)

• MCCarrot
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01-2023
MODBREAK: even wat commentaar in kleur, zodat lui die alleen maar snel plaatjes kijken en nooit tekst lezen dit ook opmerken: dit is FOTOSOEP, dus aub niet meer reageren in de trant van "aah wat zonde [insert loos geblaat & smileys]" B)

Leuk gedaan, zo ziet hij er in wit geel uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.schoo/Images/DCP_0945.JPG

p.s. dit is in paint gedaan

[ Voor 75% gewijzigd door BalusC op 10-05-2003 21:36 ]

www.laserextreme.nl

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

en DAT vind ik nou weer zonde. Hij was zooooooooooooooo gaaf. Nee, mijn excuus, dit is niet mijn smaak, sorry.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

XyonN schreef op 05 May 2003 @ 23:51:
en DAT vind ik nou weer zonde. Hij was zooooooooooooooo gaaf. Nee, mijn excuus, dit is niet mijn smaak, sorry.
Ik sluit me bij jouw mening aan. Black Tux past veel meer bij de case.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38
het is maar paint voor als je het nog niet door had :)

[ Voor 55% gewijzigd door salvador4 op 06-05-2003 00:10 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gaaf kleurtje, en ook leuk dat je de delen weer terug plakte erop

Verwijderd

das wel een gaaf kleurtje, maar ik zou hem zo laten, veel mooier !!

Verwijderd

Very nice indeed :)

Vindt um mooi afgewerkt nog beetje kabelboeltje opruimen en klaar ;)

Verwijderd

Ik vind m veel mooier zonder de delen.. zonde imho. ;(

• Geckoo
  • Laatst online: 25-11 11:32

Geckoo

Good news, everyone!

sorry maar ik meot er ff wat van zeggen. dit is echt een topic waarbij mensen niet lezen maar alleen plaatjes kijken.
de laatste 4 replys boven mij kijken allemaal naar het laatste plaatje en zien de kleuren maar lezen niet dat het een FotoSOEP is :?

maar ontopic ik vind het een strakke mod. kvind ook persoonlijk dat je em niet kleuren gewoon lekkah zo laten.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
als dat fotosoep is, kan ie óf niet fotosoepen.... of jij weet het verschil tussen fotoshop en mspaint niet :)

Verwijderd

Pastasaus schreef op 05 May 2003 @ 22:35:
Ja netjes :)

Alleen nu kan je er natuurlijk geen monitor meer op zetten :P
Dremel ie toch gewoon een tux uit zn beeldscherm (aan de voorkant he.. uit het glas) (8>

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
weet je wat je moet doen, wit papier erachter, en daarachter ledjes. Krijg je een mooi diffuus effect, Rebels deed dit ook. Dat was echt masterlijk _/-\o_
http://212.61.68.34/rebels/modpage/newpics/13.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Rein_stein op 06-05-2003 08:45 ]

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Rein_stein schreef op 06 May 2003 @ 08:40:
weet je wat je moet doen, wit papier erachter, en daarachter ledjes. Krijg je een mooi diffuus effect, Rebels deed dit ook. Dat was echt masterlijk _/-\o_
http://212.61.68.34/rebels/modpage/newpics/13.jpg
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dan komt Tux nog wat duidelijker naar voren zonder dat je Tux verder hoeft in te kleuren. Hoef je ook niks maar aan de kabels te doen (zie je dan niet meer) ;)

Mocht je toch van plan willen zijn om Tux in te kleuren, doe het dan wel wat netter dan het voorbeeldje wat gedaan was in MSpaint :( , dat ziet er natuurlijk niet uit. |:(

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:12
Ik moet zeggen, hij is zo al vet kewl, alleen MET kleur vind ik em helemaal retegaaf! ;b Maarre, is Tux een paar kilootjes aangekomen? :D

Verwijderd

DIE IS VET! _/-\o_ Echt cool! _/-\o_ Houden zo! _/-\o_ Tux rulez.... 8)

• Mark Lor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-03 09:30

Mark Lor

...

Hij is zonder dat wit en geel zeker veel mooier, als je dat middenstuk zou gaan verven dan kun je hem er net zo goed zo op tekenen

• HyperioN
  • Laatst online: 31-10 21:55
XyonN schreef op 05 mei 2003 @ 23:51:
eeehm hij is digitaal ge-edit hoor met paint ofzoiets?!

Maaruh, zeker een coole mod!!

Edit: Mijn excuses voor mij "flamerig gedrag", zo beter? hmmz

MODBREAK
Een beetje dimmen hé, jongen .. met schreeuwen en flamerig gedrag bereik je echt NIKS. Sterker, op die manier kun je zelfs een OW of erger op je hals halen ..

Duidelijk een geval van de FAQ niet gelezen te hebben tijdens de registratie. Doe dit alsnog: lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] en dan in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte _aandachtig_ door.

[ Voor 92% gewijzigd door BalusC op 10-05-2003 21:35 ]

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
hijs naais! ik ben zelf niet een linux user, maar tux is wel koel! en ik vindt je mod erg leuk gedaan, en gedurft... want desktop cases lenen zich in het algemeen niet echt voor casemodden... nice job!!

Mn 3D printer blogje..

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Ik vind hem zeker wel gaaf gedaan. _/-\o_
Ik zou er alleen nog een cfletje meer bij doen denk ik.
Maarja, moet je lekker zelf weten. :7

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:55

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

MCCarrot schreef op 05 May 2003 @ 23:44:
Leuk gedaan, zo ziet hij er in wit geel uit:

[afbeelding]
Nou, dat zou nou erg lelijk zijn, maar wat wel erg mooi zou zijn, zou dat middenstuk in een lichtere grijstint spuiten zijn. Dat heb ik vaker gezien en dat geeft een onwijs koel effect.

Verder ist een mooie mod. Erg mooi :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Zonde dat hij nu zo is met dat zwart was hij mooier!!!!!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 07:21:
lees de draad voor je blaat. :X

hoe heb je eigenlijk de losse onderdelen op je plezi gekregen? (voet, snavel ...)
welk type/soort lijn is dat?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 07:21:
Ik baal van mensen die de de topic niet doorlezen voordat ze posten. :(

Edit: Sorry, Balus. Vette mod hoor! _/-\o_ ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:25 ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Joh, dit is al opgemerkt door een moderator (ik dus) .. Om nou wéér loze replies te gaan posten .. Negeer de luilakken maar gewoon en laten we ontopic verder gaan en aandacht besteden aan de mooie mod :)

[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 07-05-2003 08:40 ]

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:06:
[...]
Tai of tay rips hoe je 't ook schrijft.
Die dingen heten 'tie-wraps'.

Ik vind het een zeer geslaagde mod, mooi die antracietkleur. Dat gefotosoepte plaatje van een geel/ witte tux vind ik (naar mijn smaak) ook wel mooi. Ik denk dat dat in het echt echter tegenvalt, dan worden de kleuren wat donkerder. Ik zou het best wel eens willen zien...

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Vaporized
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 23:09
hele mooie mod :) - HOUDEN ZO :)

maar idd met dat papier lijkt me ook wel mooi worden, misschien een het proberen waard ??

Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
Nog een manier om je stroomkabels netjes te maken zonder het moeilijk te verkrijgen cable-mesh is zoals ik het gedaan heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kleters/casemod/5.jpg

Dit heb ik gewoon bij de elektronica-zaak hier in de buurt (Van Hove in A'Foort) gehaald en was niet duur. Tuurlijk, het is niet zo mooi als dat zwarte cable-mesh maar het is ook zeker niet lelijk vind ik zelf.

Rookworst zonder R is ook worst.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo erg netjes gedaan :)
Ik dacht eerst: We krijgen weer een leuk verhaaltje van Tux die zijn kast gaat modden, maar nee dus :) Dit is ook zeer leuk

Verwijderd

Japie_17 schreef op 07 May 2003 @ 08:42:
[...]
Die dingen heten 'tie-wraps'.

Ik vind het een zeer geslaagde mod, mooi die antracietkleur. Dat gefotosoepte plaatje van een geel/ witte tux vind ik (naar mijn smaak) ook wel mooi. Ik denk dat dat in het echt echter tegenvalt, dan worden de kleuren wat donkerder. Ik zou het best wel eens willen zien...
Mij lijkt het dus echt helemaal nix met dat wit/gele! :r

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

BezurK schreef op 07 May 2003 @ 22:54:
Nog een manier om je stroomkabels netjes te maken zonder het moeilijk te verkrijgen cable-mesh is zoals ik het gedaan heb:

[afbeelding]

Dit heb ik gewoon bij de elektronica-zaak hier in de buurt (Van Hove in A'Foort) gehaald en was niet duur. Tuurlijk, het is niet zo mooi als dat zwarte cable-mesh maar het is ook zeker niet lelijk vind ik zelf.
en je betaald per meter hoeveel?

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

BvR-HyPeRiOn schreef op 06 May 2003 @ 21:58:
[...]

eeehm hij is digitaal ge-edit hoor met paint ofzoiets?!

Maaruh, zeker een coole mod!!

Edit: Mijn excuses voor mij "flamerig gedrag", zo beter? hmmz
Edit2: oei nu heb ik de opmaak van mijn bijna-ow verneukt:|

<blockquote><small><font color=red><b>MODBREAK</b></font><hr color=blue size=1><font color=blue>Een beetje dimmen hé, jongen .. met schreeuwen en flamerig gedrag bereik je echt NIKS. Sterker, op die manier kun je zelfs een OW of erger op je hals halen ..

Duidelijk een geval van de FAQ niet gelezen te hebben tijdens de registratie. Doe dit alsnog: lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] en dan in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte _aandachtig_ door.</font><hr color=blue size=1></small></blockquote>
Op het moment dat ik dat plaatje zag, stond het er NIET bij dat het een fotosoep was. Das was LATER geplaatst. Het enige waar dat staat is bij de modbreak.
Of niet soms??????????????

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Als je goed kijkt, zie je dat dat berichtje door een ander gepost is dan door de TS en ik denk dat de TS hem wel mooier zou spuiten dan met die zwarte vlekjes erdoor. ;)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Ik vind de gekleurde Tux mooier! Natuurlijk niet zoals op de pic, maar gespoten ;)
Om die kabels minder zichtbaar te maken kan je plexiglas nemen, en daar met een doekje en wat licht schuurmiddel overheen vegen. Als je het een beetje lukt kan je er een gradient van maken. dus bij zn pootjes is het vaag, maar zn hoofd is wel doorzichig.

Verwijderd

Welke lak (merk en kleur) heb je gebruikt? Heb je voorbewerkt?

Normaal geproken zien gespoten kasten er voor geen meter uit, maar dit is wel erg cool.

Dit is dus ook de reden waarom ik die van mij nog steeds niet onder handen heb genomen wat betreft spuitwerk, maar met deze lak wil ik 't wel proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de kast eerst met amoniak afgenomen en daarna een spuit primer gebruikt dagje laten drogen, daarna nog 3 keer gespoten met MOTIP spuitlak de beste die er is.
Ben nu trouwens bezig om de monitor ook onder handen te nemen, tux in de zijkanten verwerken kijken of het wil. Iemand nog tips....

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12
Hij is heel mooi hoor..
Persoonlijk vind ik dat je hem antraciet moet laten. Maar voor het geval je tux' voetjes en/of snavel wilt spuiten, oker-geel kan dan wel mooi zijn (knalgeel vind ik afschuwelijk). Als je de buik wit spuit denk ik ook dat het er niet mooier op wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 21:27:
Heb de kast eerst met amoniak afgenomen en daarna een spuit primer gebruikt dagje laten drogen, daarna nog 3 keer gespoten met MOTIP spuitlak de beste die er is.
Ben nu trouwens bezig om de monitor ook onder handen te nemen, tux in de zijkanten verwerken kijken of het wil. Iemand nog tips....
De monitor ook... erg origineel, ben benieuwd naar het resultaat... als het af is pics please :Y)

Verwijderd

Als je je monitor gaat modden ga je zeker tux uit de achterkap halen?
Ik zou dat niet doen, ik denk dat je monitor dan best wel stralings gevoelig word, of dat andere apparaten raar gaan doen door de straling van je monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Welke straling moet die kap dan tegen houden het enige hoogfrequent wat er is gaat rechtstreeks de beeldbuis in.
En daarbij komt er ook weer plexy in, dus dat zal geen problemen opleveren een Imac draait toch ook alles tegen de monitor aan zonder extra afscherming.

Verwijderd

Een Imac is niet te vergelijken met een PC, ik heb hier 2 monitoren, me 2e monitor gaf knipperend beeld, dus die had ik schoon gemaakt en ff zonder kap aangezet om te testen of het had geholpen, maar toen begon me 1e monitor mee te knipperen, en daarna met kap erop had me eerste monitor er geen last meer van terwijl me 2e monitor nog steeds knipperend beeld gaf, dus ik spreek uit ervaring.
Er komt wel plexy voor maar ik zou niet weten of dat de straling tegenhoud.

• Weezer-DC
  • Laatst online: 20-11 22:48
Zeker wel mooi gedaan.
Ziet er is een keer erg profi uit !

Keep on modding

• HyperioN
  • Laatst online: 31-10 21:55
[...]
Op het moment dat ik dat plaatje zag, stond het er NIET bij dat het een fotosoep was. Das was LATER geplaatst. Het enige waar dat staat is bij de modbreak.
Of niet soms??????????????
nee, klopt, maar ik kon het ook zien zonder dat het erbij stond, anders zou het errug slordig geschildert zijn 8)7

• Oguz286
  • Laatst online: 23-11 09:38
Vraagje, heb jij tux uit de losse pols getekent, of had je ergens een grote pic van hem gevonden?

Verwijderd

Ik denk een grote pic, maar is die vraag echt zo boeiend om een oud topic te kicken? :?

• Oguz286
  • Laatst online: 23-11 09:38
ik heb er zelf net een gemaakt, maar ben een n00b dus wou ik het ff weten :)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:25

deadinspace

The what goes where now?

Voor de mensen die nog een groot plaatje zoeken (om bijvoorbeeld af te drukken en dan op de kast te plakken ofzo, om het uitsnijden te vergemakkelijken: ik heb een (zwart-wit) Tux in encapsulated postscript, die kun je zo hoog scalen als je wilt:

http://gemini.luon.net/~marcelm/stuff/tux.eps
Pagina: 1