GoT casebadges

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ik ben koortsachtig op zoek naar een paar casebadges van GoT of T.net. Rare plaats om dat te vragen misschien, maar:
  • Met de T.net shop lukt het niet, er wordt niet naar België verzonden.
  • De IA's met casebadges zijn al afgelopen.
  • Niets in V&A of andere sites, niemand reageert bovendien op een advertentie.
Dus als iemand nog wat casebadges heeft liggen, zou die mij willen contacten via mail of MSN? Uiteraard tegen vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit kun je dan beter in V&A zelf posten, dat is namelijk ook voor dit soort dingen bedoeld.
Een casebadge heeft niets met het forum te maken dus LA is niet de goede plaats. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet het anders in je sig ofzo, dat wil nog wel eens werken. Dit heeft verder weinig van doen met Lieve Adjes denk je ook niet? ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 21:01 . Reden: Onnodige quote + domme opmerking weggehaald :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

meer iets voor Tweakers.net Frontpage Feedback aangezien het de t.net shop betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Erkens schreef op 05 May 2003 @ 20:53:
meer iets voor Tweakers.net Frontpage Feedback aangezien het de t.net shop betreft?
Nope, de TS wil casebadges en omdat TFF de LA is van de FP lijkt het mij niet dat het daar gepost moet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Zoals gezegd werd er niet gereageerd in V&A:
Jupiler schreef op 05 May 2003 @ 20:50:
niemand reageert bovendien op een advertentie.
En deze vraag heeft op zich niets te maken met de shop.. Daarom zette ik 'm in LA.

[ Voor 4% gewijzigd door Steve op 05-05-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik had inderdaad gelezen dat je geen antwoord hebt gekregen maar toch is het wel de enige plaats waar je het zou kunnen vragen. Op GoT is er nu eenmaal geen voorziening die ervoor zorgt dat jij op een wat makkelijkere manier aan casebadges komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Weet je wat, als je mij eens lievv (O+) aankijkt dan regelen we die case badges wel. ;)
Ik heb er hier nog 5 liggen, waarvan ik er nog 1 wil houden. Je moet mijn maar ff via msn, icq, mail contacten aangezien ik zelf dit soort dingen altijd vergeet.

Sow, dan is dit topic ook weer afgehandeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

bazs2000 schreef op 05 mei 2003 @ 20:54:
[...]

Nope, de TS wil casebadges en omdat TFF de LA is van de FP lijkt het mij niet dat het daar gepost moet worden. :)
maar omdat de shop niet levert in belgie en dit dus een vraag aan t.net is en niet aan Got moet dit in TFF ;)
LA is alleen voor GoT ;)
de rest moet in TFF gedumpt worden :+
[Airwolf] schreef op 05 May 2003 @ 21:06:
Sow, dan is dit topic ook weer afgehandeld. :P
yup, echter wellicht zijn er meer belgen, en dan zou t.net eens moeten kijken of daar ook een regeling voor getroffen zou kunnen gaan worden ;)
lijkt mij

[ Voor 28% gewijzigd door Erkens op 05-05-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Erkens schreef op 05 May 2003 @ 21:09:

yup, echter wellicht zijn er meer belgen, en dan zou t.net eens moeten kijken of daar ook een regeling voor getroffen zou kunnen gaan worden ;)
lijkt mij
* Steve agrees.. Ik zie echt niet in wat het probleem is met een verzending naar België, volgens de site van TPG kost een zending van 100-250g priority 2.36 euro..

Maar nu wordt het inderdaad TFF-stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jupiler schreef op 05 May 2003 @ 21:13:
[...]

/me agrees.. Ik zie echt niet in wat het probleem is met een verzending naar België, volgens de site van TPG kost een zending van 100-250g priority 2.36 euro..

Ik heb er nog 2 liggen. Gezien het feit dat je trouwe ( :+ ) GoTter bent wil ik ze wel opsturen. Mail me anders effe op mvonk(ad)xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jupiler schreef op 05 May 2003 @ 21:13:
[...]

* Erkens agrees.. Ik zie echt niet in wat het probleem is met een verzending naar België, volgens de site van TPG kost een zending van 100-250g priority 2.36 euro..

nu denk ik dat er wel meer bij komt kijken hoor behalve die extra verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Het enige wat ik kan bedenken is de verpakking.. Winstmarge zit als het goed is in de prijs van het product.

[ Voor 39% gewijzigd door Steve op 05-05-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jupiler schreef op 05 May 2003 @ 21:21:
Het enige wat ik kan bedenken is de verpakking.. Winstmarge zit als het goed is in de prijs van het product.
product, winst, verpakking en administratie was er al ;)
echter je gaat nu verzenden naar het buitenland plus dat er een betaling uit het buiteland gaat/moet komen, maargoed, ik ga daar niet over en weet daar verder ook niet meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:22

Pelle

🚴‍♂️

Je kunt ze ook gewoon komen halen in Schiedam :)
Vorige week was er ook al een Belg die speciaal voor een paar DIMM's over de grens is komen kachelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ik ben echt niet van plan om een paar uur te reizen voor een paar casebadeges ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 21:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel heeft er lekker :P

maar je kunt ze gewoon bestellen volgens mij hoor, ook voor België!

http://shop.tweakers.net/tweakgear

//edit:

dus niet, even contact opnemen met het MT dus! :)

[ Voor 102% gewijzigd door zwahiel op 06-05-2003 00:51 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel "raar" dat 6 casebadges niet opgestuurt kunnen worden in een (gepad) envelopje. Eurootje, klaar.

Nu komt er 7 ( !!! ) euro op een artikel van 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Volgens mij is de betaling meer het probleem. FF internationaal overmaken is erg duur.

Daarnaast worden alle bestellingen in de shop afgehandeld door Hardware.nl, en zoverik heb begrepen hebben die een type contract met TPG Post waarbij binnenlandse zendingen zeer goedkoop zijn, maar buitenlandse onbetaalbaar (o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
AcouSE schreef op 06 May 2003 @ 08:19:
Volgens mij is de betaling meer het probleem. FF internationaal overmaken is erg duur.

Daarnaast worden alle bestellingen in de shop afgehandeld door Hardware.nl, en zoverik heb begrepen hebben die een type contract met TPG Post waarbij binnenlandse zendingen zeer goedkoop zijn, maar buitenlandse onbetaalbaar (o.i.d.).
Die 7 euro betaal je dus voor een zending binnen Nederland. En de opdrachtgever van een storting betaalt gewoonlijk de transferkosten.

Ben je er trouwens zeker van dat die casebadges ook door Hardwarel.nl worden afgehandeld?

[ Voor 8% gewijzigd door Steve op 06-05-2003 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jupiler schreef op 06 May 2003 @ 08:21:
Ben je er trouwens zeker van dat die casebadges ook door Hardwarel.nl worden afgehandeld?
Welkom in de online merchandise-shop van Tweakers.net! Hieronder vind je ons assortiment van TweakGear en Henk-branded artikelen . Bestellingen in de Tweakgear-shop kunnen betaald worden via rembours of via diverse online betaalmethoden. De levering van de artikelen is in handen van Hardware.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Jupiler schreef op 06 May 2003 @ 08:21:
[...]

Die 7 euro betaal je dus voor een zending binnen Nederland. En de opdrachtgever van een storting betaalt gewoonlijk de transferkosten.

Paklijstje uitprinten + casebadges pakken + in een enveloppe doen + enveloppe + verzendkosten voor 7 euro is misschien wat veel in verhouding met de prijs van de badges, maar imho wel okee als je kijkt naar wat er gedaan wordt.

En dat de opdrachtgever de transferkosten betaalt weet ik ook wel, maar wat ik bedoel is dat het niet zo zinnig is tijd (en geld) neer te leggen om het mogelijk te maken in Belgie te leveren als je nu al weet dat iedereen die wat bij je koopt extra moet betalen bij het overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Wou nog effe meedelen dat ik dankzij een aantal lieVe :> GoTters nu in totaal 14 casebadges heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Mooi. Ik denk dat dit overigens niet echt de plaats is voor dit soort V&A aangelegenheden ;) De volgende keer kun je een alternatief bedenken.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.