• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 19:45
Ik heb sinds vandaag een 128mb SM kaartje gekocht van Apacer voor mijn mp3 speler(Freecom beatmanflash 64).
Dus ik deze is in mijn mp3 speler doen en daarna wat nummer er op doen via de software van freecom en ging allemaal goed.
Toen heb ik um eens in mijn Medion Cardreader gedaan en hij werd keurig herkent.
Ik er een paar nummers bij opzetten. Toen in mijn mp3 speler: "invallid or corrupted SMC".
Daar baalde ik van, dus terug in de cardreader... maar die kon er ook niks meer mee :'(
Hij vroeg me of ik de kaart wou formatteren, dus ik klik ja en hij gaat formateren, maar dan zegt hij als hij 'klaar' is: "kon het formateren niet voltooien" :?

Iemand enig idee wat hier aan de hand is :X

• ygma!l
Ik heb het inmiddels alweer voor elkaar dat de cardreader het lezen/schrijven kan, maar de mp3 speler blijft problemen houden. Iemand een idee?

Verwijderd

Misschien ff formatteren in de speler, en dan zul je waarschijnlijk gewoon via de speler de bestanden er op meoten zetten....

Verwijderd

Ik heb geen oplossing, maar ben wel benieuwd. Ik heb zelf ook zo'n beatman en ben ook van plan gebruik te gaan maken van een cardreader, maar als dit fouten geeft....

Misschien komt het door de manier waarop de beatman de data toewijst aan bepaalde geheugen adressen. Waarschijnlijk slaat de beatman die adres gegevens op in een soort geheugen controller. Ik kan er ook compleet naast zitten hoor. Ik weet dit niet zeker.

[rml][ PICS] Freecom beatman flash MP3/WMA player nudes..[/rml]

• ygma!l
Het is gelukt! Ik moest hem ff formateren met de Audiomanager software van freecom.
Was allemaal wel erug onduidelijk, maar het is gelukt. Het is alleen niet mogelijk om met de cardreader mp3's op de SM te zetten en dat de speler ze dan leest.

Verwijderd

Zou het kunnen dat ze met verschillende bestandsystemen werken? Ben ook wel benieuwd aangezien ik ook een Beatman Flash heb en in de toekomst het geheugen wil uitbreiden.
Pagina: 1