Toon posts:

[php op localhost] Sessions werken niet meer...

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk PHPTriad een keer er opnieuw overheen geinstalleerd, en nu is de sessionfunctionaliteit "kapot" (daarvoor werkte alles dus perfect).

Ik krijg de volgende error(ik weet dat er warning staat):

Warning: open(/tmp\sess_cf6c627eceaadda1199d074532732155, O_RDWR) failed: m (2) in C:\apache\htdocs\ses.php4 on line 2

Warning: Session object destruction failed in C:\apache\htdocs\ses.php4 on line 3

Aangezien PHPGeek.com nu commercieel is geworden vraag ik het hier.

Ik heb al geprobeerd PHPTriad helemaal opnieuw te installeren, maar ik denk dat het in de PHP.ini files zit, ook daar heb ik in gekeken, en geprobeerd iets te ontdekken wat niet goed zou zijn, maar ik zie het niet. :(

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 kan zich niet voorstellen dat er niets met Google te vinden is. Zoeken op je foutmelding (relevant gedeelte) leverde 113 resultaten op.

Sterker nog, volgens mij is de 4e link zelfs vrij nuttig. :)

Aangezien ik er van uit ga dat je deze link ook hebt gevonden, wat was er incorrect aan?

[ Voor 29% gewijzigd door gorgi_19 op 05-05-2003 20:49 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• snoopy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:26
Je moet in je php.ini het pad naar de map voor het opslaan van sessies veranderen, die staat zo te zien nu op /tmp wat niet bestaat als je een windows-bak hebt.

/tmp veranderen naar c:/windows/temp

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt, deze post gaat mijn volgens mij niet de HK in helpen :).
Bedankt voor het antwoorden.

En gorgi_19, ik heb even gekeken en je had compleet finaal gelijk. :)

Verwijderd

in je php.ini ff veranderen de tmp dir bijv in c:/temp (wel ff het mapje temp zelf aanmaken op je windows bak)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
gang-ster Dit had je toch gewoon uit het pad in de foutmelding kunnen halen? Volgende keer eerst even zoeken ajb :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.