Toon posts:

Hoe een partieel videobestand te openen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb onlangs een videootje gedownload dat er moeilijk te vinden was. Ik had het geluk dat toevallig iemand online was die hem op schijf had staan, maar op het einde (98% - met nog 3 minuten te gaan) logde die uit!! :r

(Ik neem aan/hoop dat de resterende 2% slechts de aftiteling is!)
Probleem: Ik kan de videofile dus niet openen omdat die niet helemaal gedownload is!

Iemand een oplossing zodat ik deze film toch kan zien??
(de kans dat die typ weer online komt als ik ook online ben is klein en dat een ander precies dezelfde formaat heeft nog kleiner)

Is er ergens een tool waarmee je een "corrupte" videofile kan bewerken?

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 16:23
Het ligt er helemaal aan wat voor type bestand het is, maar er zijn voor avi's vast wel completers (divxfix was er voor divx)

maar weet niet of die helemaal legaal zijn

Icons are overrated

Verwijderd

Topicstarter
het is AVI format

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:53
download kazaa-lite(als je dat niet hebt) daar zit avipreview bij misschien heb je daar wat aan, daar kan je namelijk ook met kazaa de films kijken als ze nog niet helemaal klaar zijn.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 12:08

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

d/l kazaalite, daar zit een file bij genaamd avi-preview, die kan dat :P

[edit]grrrrr, te laat.... :'(

nou ja, dan nog maar een extraatje, de website van avi-preview die dus bij kazaalite meegeleverd wordt is..... http://www.avipreview.com/avipreview.htm :)

[ Voor 64% gewijzigd door hufkes op 05-05-2003 20:52 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-02 17:45

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Als de codec-informatie nog niet gedownload is (die in sommige aan het einde van een file staat) dan zal hij ook in kazaa-lite niet werken hoor.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
Nu, behalve kijken wil ik hem ook graag opslaan en later misschien als divx branden voor mijn dvd collectie..;-)...
Maar goed, bedankt voor de info.....dat op kazaalite een preview zat wist ik nog niet....weer wat geleerd.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 12:08

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 20:53:
Nu, behalve kijken wil ik hem ook graag opslaan en later misschien als divx branden voor mijn dvd collectie..;-)...
Maar goed, bedankt voor de info.....dat op kazaalite een preview zat wist ik nog niet....weer wat geleerd.
het is een los programmaatje, wat je ook los kunt downloaden van de site zoals ik hem hierboven ook al genoemd heb hoor

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitten :( Die link naar dat kazaa preview was inderdaad erg goed want je kunt hem daar inderdaad mee zien :*) ook als die niet helemaal is gedownload.

Ik vermoed nu alleen dat het een reden heeft dat die loser van wie ik downloade de laatste paar minuten afhaakte....

In plaats van El Crimen del padre Amaro zit ik dus naar Lady and the Tramp II te kijken. :r Tis maar een klein verschil....Wordt je toch niet goed van van die fakers..!

Met DC++ gedownload, dus daar zit niet zo een previewer op...
Anyway, bedankt allen voor de hulp en info...

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
hehe ach lady and the tramp klinkt ook wel interessant :)

specs

Verwijderd

Lady and the tramp = Lady en de vagebond = Disney tekenfilm ;)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:26:
Lady and the tramp = Lady en de vagebond = Disney tekenfilm ;)
Haha natuurlijk :)

specs

Pagina: 1