nou maak ik wat vandaag wat mee vandaag, kom ik thuis haal ik me post uit de brievebbus zit er een rekening van de upc tussen ik denken dat zit allemaal wel ok want ik betaal alles netjes en op tyd, dus ik maak hem open om te zien als ze die 50 euro netjes vermelden dat ze dat er af halen/ of al hebben gedaan, ik kreeg bijna een hart verzakking toen ik zag dat ze me ff om 314,84 vroegen en als ik ( let op het voor 6 mei wil betalen. na de schrik loop ik de trap op met in gedachte dat ze een fout hadden gemaakt, toen ik binnen was zet ik me comp aan om me mail op te halen, kryg ik de melding dat hy geen contact kan maken ik een paar keer proberen maar niks hoor dus ik kijk naar me modem (met de brief in me gedachte ) en zie iets oranje knipperen dus ik wist gelijk hoe laat het was.ik heb als een gek me afschrifften erbij gepakt en alles nagekeken en tot mijn verbazing zie ik dat er gewoon geld was afgeschreven door hun( dus kan geen achterstand hebben ) ik hun gebeld, en mannetje aan andere kant aan de lijn verteld mij dood leuk dat er al 7 maanden ni is betaald en dat ik daarom ben af gesloten ben tot ik die 314,84 euro betaal. na het gesperk ben ik nog een keer me bank afschriften gaan checken als er geen terug boekingen zijn gebeurdt , maar nee hoor geen cent terug geboekt.
nou is mijn vraag wie heb dit ook wel een mee gemaakt ( ik weet dat er veel van dit soort dingen zijn in de search) maar het gaat mij voornamelijk om het bedrag want dat zou dan anders moet zijn (7*50=350) en de datum, want er sta op de brief dat hy 22 april is gemaakt maar ik kryg hem pas vandaag binnen ( en zo langzaam is de post nu ook weer niet) en dat ze willen dat ik voor 6 mei betaal ( vandaag 5 mei)
wie kan dit uitleggen.
p.s ik heb nooit me welkom geschenk gehad van hun, ( heb ik nog tegen ze gezeg toen ik ze aan de tel had maar hy l*lde er over heen)
nou is mijn vraag wie heb dit ook wel een mee gemaakt ( ik weet dat er veel van dit soort dingen zijn in de search) maar het gaat mij voornamelijk om het bedrag want dat zou dan anders moet zijn (7*50=350) en de datum, want er sta op de brief dat hy 22 april is gemaakt maar ik kryg hem pas vandaag binnen ( en zo langzaam is de post nu ook weer niet) en dat ze willen dat ik voor 6 mei betaal ( vandaag 5 mei)
wie kan dit uitleggen.
p.s ik heb nooit me welkom geschenk gehad van hun, ( heb ik nog tegen ze gezeg toen ik ze aan de tel had maar hy l*lde er over heen)
[ Voor 4% gewijzigd door badboynova op 05-05-2003 20:46 . Reden: welkom ]