nog meer upc ellende

Pagina: 1
Acties:

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 17:16
nou maak ik wat vandaag wat mee vandaag, kom ik thuis haal ik me post uit de brievebbus zit er een rekening van de upc tussen ik denken dat zit allemaal wel ok want ik betaal alles netjes en op tyd, dus ik maak hem open om te zien als ze die 50 euro netjes vermelden dat ze dat er af halen/ of al hebben gedaan, ik kreeg bijna een hart verzakking toen ik zag dat ze me ff om 314,84 vroegen en als ik ( let op het voor 6 mei wil betalen. na de schrik loop ik de trap op met in gedachte dat ze een fout hadden gemaakt, toen ik binnen was zet ik me comp aan om me mail op te halen, kryg ik de melding dat hy geen contact kan maken ik een paar keer proberen maar niks hoor dus ik kijk naar me modem (met de brief in me gedachte ) en zie iets oranje knipperen dus ik wist gelijk hoe laat het was.ik heb als een gek me afschrifften erbij gepakt en alles nagekeken en tot mijn verbazing zie ik dat er gewoon geld was afgeschreven door hun( dus kan geen achterstand hebben ) ik hun gebeld, en mannetje aan andere kant aan de lijn verteld mij dood leuk dat er al 7 maanden ni is betaald en dat ik daarom ben af gesloten ben tot ik die 314,84 euro betaal. na het gesperk ben ik nog een keer me bank afschriften gaan checken als er geen terug boekingen zijn gebeurdt , maar nee hoor geen cent terug geboekt.

nou is mijn vraag wie heb dit ook wel een mee gemaakt ( ik weet dat er veel van dit soort dingen zijn in de search) maar het gaat mij voornamelijk om het bedrag want dat zou dan anders moet zijn (7*50=350) en de datum, want er sta op de brief dat hy 22 april is gemaakt maar ik kryg hem pas vandaag binnen ( en zo langzaam is de post nu ook weer niet) en dat ze willen dat ik voor 6 mei betaal ( vandaag 5 mei)

wie kan dit uitleggen.

p.s ik heb nooit me welkom geschenk gehad van hun, ( heb ik nog tegen ze gezeg toen ik ze aan de tel had maar hy l*lde er over heen)

[ Voor 4% gewijzigd door badboynova op 05-05-2003 20:46 . Reden: welkom ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
maak je text is op. Paar enters, punten, komma's en hoofdletters zouden niet gek zijn.

Als jij bewijzen heb dat jij altijd gewoon hebt betaald sta je redelijk sterk denk ik.

Verwijderd

ellendig ellendig.. het blijkt wel weer wat voor een chaotische administratie upc er op nahoudt. Zelf val ik ook in UPC gebied alleen ligt er hier geen kabel (buitengebied). Wel krijgen we elke keer reclame en telefoontjes of we lid willen worden (NEE, want dta kan hier niet!). Zelf hebben we een keer een rekening gehad voor 1 maand kabeltelevisie!! terwijl hier niet eens kabel ligt!!!

maar dat van die post.. dat is wel heel vreemd. Weet je zeker dat die brief niet al tijden in de brievenbus ligt? en anders naaien ze je zeker een oor aan!

maarja je hebt de afschriften als bewijs, dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Wel vervelend dat je nu tijdje geen kabelinternet hebt, ik zou ook zeker de dagen dat je niet kan inetten declareren als het weer werkt ;)

btw iedereen die upc heeft kan ik 1 ding aanraden

koop een digitale schotelinstallatie en je hebt alle tv zenders die je wilt (gratis) en geen maandelijkse kosten ;)... en voor internet? ADSL ;)

Verwijderd

Euh............... UPC ? (serieus bedoeld)

Verwijderd

Ach ja bij UPC zijn ze niet zo snel.

Laatst kwam ik thuis wilde ff internetten, geen verbinding.
dus ik bellen ja het blijkt dat uw rekening niet is betaald, dus ik zeg nou zal ff kijken ok was idd foutje bank gezeik etc etc.
Goed ik betaald week later eindelijk weer online (duurt wel lang hoor zelfde dag nog overgemaakt).

Krijg ik 2 weken later een brief van UPC of ik ff wilde betalen want anders gingen ze over tot afsluiting dus ik bellen oh meneer foutje.
Ik zeg ja ik word eerst afgesloten en krijg 2 weken later een brief of ik wil betalen.
Dat kan natuurlijk niet.

Volgende rekening heraansluitkosten. JA DAAG.

Dus ik zou gewoon ff bellen als ik jou was hoe dat kan.

Verwijderd

hier is bij mijn weten, maar 1 oplossing voor, en dat is t zelfde doen als wat wij hier thuis ook gedaan hebben. Wij kregen ook zo'n rekening (vorig jaar september). Ineens was er 250 euro nog wat die nog open stond en wij wisten zeker dat we alles betaald hebben. Wat we toen gedaan hebben, is t volgende:
-we hebben kopieën gemaakt van alle afschriften met bijbehorende upc rekening.
-een compleet voorgerekende 'balans' met te betalen en betaalde posten, wat volgens ons betaald is.
-upc gevraagd om van hun kant ook zo'n overzicht te maken, met factuurnummers en datums en afschrijvingen.
-dreigen met 'andere stappen' als upc je blijft afsluiten (wij zouden afgesloten worden)
-dit alles aangetekend en met ontvangstbevestiging versturen

Na een tijdje kregen we post terug, met een compleet overzicht aldus UPC. Wij ons overzicht ernaast gelegd, en wat schetst onze verbazing, de mensen van UPC waren t met ons eens! Jammer genoeg zeiden ze dat er niet bij :) maar we hebben daarna een 2e brief gestuurd met daarin het compliment dat ze zowaar kunnen rekenen en dat we blij waren dat ook volgens hun overzicht al onze rekening betaald waren. Plus de opmerking dat we wel heel verbaast waren dat we volgens UPC zelfs €3.14 te veel betaald hadden! Twee weken later kregen we netjes die 3 euro terug >:)

Het is eigenlijk heel simpel, als jij hard kan maken dat jij betaald hebt, en zij er niets tegen in kunnen brengen, dan heb jij gelijk!
Succes he :)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-03 09:15
man schieten die gasten

al toen quicknet over ging naar sonera en daarna chello enkel ellende

sinds jan 2002 tevreden bij cistron en nog steeds aanmaningen

ze zijn niet bereikbaar
reageren niet op aan getekende brieven
wel een incassoburo
maar die is ook niet bereikbaar

1 1/2 jaar later krijg ik 2 regels van die klootmongolen of ik ff contact wil zoeken om het asap af te handelen

ik heb een boekwerk aan brieven/emails ....................

Verwijderd

je ben dus genaaid, ik zeg schoppen die handel. ga dus naar een upc winkel en ga daar klappen uitdelen, maar niet te hard want anders heb ik stras geen interpret meer.

ik heb geloof ik wle mazzle want bij mij wekrt het redelijk, zou liever adsl willen hebben, staat trouwens voor Altijd Degelijk en SneL. ;-)

veel succes met het gezeik, want echt snel zijn ze niet maar dat wisten we al.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 20:43:
je ben dus genaaid, ik zeg schoppen die handel. ga dus naar een upc winkel en ga daar klappen uitdelen, maar niet te hard want anders heb ik straks geen interpret meer.

ik heb geloof ik wle mazzle want bij mij wekrt het redelijk, zou liever adsl willen hebben, staat trouwens voor Altijd Degelijk en SneL. ;)

veel succes met het gezeik, want echt snel zijn ze niet maar dat wisten we al.

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 17:22

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Ik woon ook in UPC gebied en heb gekozen niet van hun "diensten" gebruik te maken.

M.a.w. beeindig je contracten met deze toko, koop een schotel als je echt niet zonder TV kan en neem ADSL van een beetje fatsoenlijke provider als XS4all.
Probleem is dan definitief opgelost.

Uberhaupt, tv stompt af --> lees een boek.

No news is bad news.

• badboynova
ik heb net op fok of een wel bekende amsterdamse karnt gelezen hoe veel die top ( ni dus) mensen van hun verdienen, en nou lijkt het als wij daar voor moeten op draaien voor die salarisen.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 20:31:

koop een digitale schotelinstallatie en je hebt alle tv zenders die je wilt (gratis) en geen maandelijkse kosten ;)... en voor internet? ADSL ;)
Het ligt eraan hoe eerlijk je wilt handelen. Je hebt nl wel degelijk maandelijkse kosten als je een abo voor de nederlandse zenders bij Canal Digitaal wilt afsluiten.
15 euro per jaar voor het standaard (ned 1,2,3,rlt4 etc) pakket en ~6 euro per maand voor extra zenders zoals discovery, ngc, cartoon network.

Verwijderd

Schandalig hoeveel die gozers verdienen terwijl hun service zo slecht is!!!!!

Die mensen zijn echt blind.......... |:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:(
Ja zo dom zijn ze!!!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 21:52 ]

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:47
Ja ik zat ook bij UPC, die gasten presteerden het om 2x chello in rekening te brengen op 1 adres. Ook moesten we maandelijks betalen voor een versterker Casema. Ik bellen want dat ding deed het niet meer: antwoord van UPC, dat kan niet dat wij dat in rekening brengen. Ik vroeg of ze even de rekening erbij wilde pakken. UPC: nee wij weten zeker dat het niet kan. Ik nogmaals beleefd vragen, en toen pakten ze de rekening erbij. UPC: ohahohja das vreemd, nog nooit gezien. Die gasten bij de helpdesk zitten zo aan hun schema's en regels vast en zijn zo niet oplossingsbereid. Reden voor mij geweest om alles van UPC de deur uit te schoppen en ADSL te nemen.

Maarja wat jouw porbleem betreft. Als ik jou was ging ik snel met alle papieren naar een UPC service centre om daar verhaal te halen. Werkt denk ik het beste omdat je in direct contact staat met de medewerkers. Veel succes in ieder geval.

Verwijderd

Ik heb een leuke link voor je: http://www.upc-hel.nl
Kwam ik vandaag toevallig tegen op mIRC, gewoon ff kijken naar de Intro (best funny) maar daar8er kan je misschien wel samenspannen met medesl8offers :(
(kennelijk is het dus geen onbekend iets van UPC)

Suc6

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 20:10
FF wat tegengas, want het kan ook goed. Ik heb ook Chello en ik internet 2 tot 3x zo snel als alle ADSL gebruikers bij mij in de buurt, zelfs degene met een duurder ADSL abbo.

Maar ik moet toegeven van veel verhalen die ik hoor en gehoord heb, als je eenmaal problemen hebt doen ze erg moeilijk ja. Zelf gelukkig dus nooit problemen met Chello gehad.

* prutsger klopt het ff op z'n bureau af...

edit: ik dl dus standaard met +/- 180 kb/sec

[ Voor 8% gewijzigd door prutsger op 05-05-2003 22:18 ]

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
Bij mij is het precies andersom.
Ik kreeg een maand of drie geleden ineens een telefoontje van een upc medewerker, die wilde weten waarom ik mijn abbo opgezegd had.

Maar ik heb helemaal niet opgezegd.
Ik heb zelfs inmiddels de borg van mij modem terug gekregen, die ik notabene niet eens heb betaald vanwege een aktie destijds.

Ik heb dat die medewerker destijds ook gemeld dat ik helemaal niet opgezegd had dus het moet ergens in hun organisatie bekend zijn. Maar vanwege die Amerikaanse cultuur in dat bedrijf waarin iedreen in zijn eigen afdeling zit vastgebakken, krijg je volgens mij ontezettend ongemotiveerd personeel en wordt er nauwelijks gecommuniceerd binnen dat bedrijf.

Ik leg voor de zekerheid toch maar elke maand 50 euro extra weg, het lijkt mij toch dat ze een keer wakker moeten worden. En anders heb ik eerdaags toch het aansluitgeld voor een adsl abbo bij elkaar van de uitgespaarde kosten.

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 18:56

Sayko

Knowledge Is Power

Ben ik nou de enige mazzelaar met chello. Sinds 1999 heb ik internet via die lui en ze zijn lui.
Ik heb een jaar lang geen rekeningen gehad. Nooit betaald. Dus ik bang, krijg ik straks een rekening van 1000 gulden. Wordt ik eind 2000 gebeld: dag meneer, u wilt een internet aansluiting via chello. we willen even een afspraak maken zodat de monteurs langs kunnen komen. Dus ik zeg(met m´n domme kop) het is allang aangesloten mevrouw. Zegt ze o ok dag meneer. Een maand later krijg ik een factuur thuis, ik bang om het open te maken................89 gulden. En nog steeds heb ik een jaar lang gratis geinternet in die tijd. Nooit wat van gehoord.
Wat een mongolen.

• badboynova
nu schiet mij weer een vraag te binnen, het gaat heel slecht met hun maar ze kun wel die grote salarissen betalen aan hun zo genaamde top managers, maar hun klanten moetn er onder lijden, dat is toch ni echt styl van een bedrijf dat winst wil maken.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25

OgWok

U.N.C.L.E.

Maak kopieen van je afschriften met betaling aan UPC en een staatje (bedrag, factuurnummer, betalingsdatum) waar alles uitgerekend is en ga bij het dichtsbijzijnde UPC "kantoor" langs.

Werkt beter dan bellen en aangetekend versturen, schrijf ook op door wie je wordt geholpen en zijn/haar telefoonnummer.

Nadeel kost veel meer tijd, maar meer kans op een "vlottere" afhandeling.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

lang leve xs4all :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20
Hier ook nog een probleem met UPC.

Eind maart een aangetekende brief naar UPC kantoor Leeuwarden (kantoor voor Almere) gestuurd om mijn Chello abonnement per 1 mei op te zeggen. Dus eind april ging ik naar de UPC winkel in Almere Stad om m'n kabelmodem met toebehoren in te leveren. Eerste wat de UPC-medewerker vroeg: heeft u een bevestiging gekregen dat het abonnement opgezegd is? Ik: nee, heb niks ontvangen. Vervolgens ging hij in het systeem kijken... Nou, mijn opzegging was dus gewoon niet verwerkt! :( Ik zie het al voor me: iemand in kantoor Leeuwarden maakt mijn aangetekende brief open, leest opzegbrief, en schuift hem meteen door de papierversnipperaar! })

Ik liet aan die UPC-medewerker een kopie van mijn opzegbrief en het bewijs dat ik op 27 maart een aangetekende brief naar UPC gestuurd had zien, maar hij reageerde simpelweg met: dat bewijst NIET dat het die opzegbrief is die u gestuurd hebt.... Tsja, daar valt niks tegen in te brengen! |:(

Hij heeft in z'n computer een nieuwe opzegging voor me gemaakt, per 1 juni nu, en zei dat ik binnen 20 dagen een bevestiging van opzegging zal ontvangen. Ik kreeg dus GEEN opzegbevestiging van hem, dus hoe hard ik nu sta..... :? In ieder geval had ik dus beter eind maart meteen naar de UPC winkel kunnen gaan om daar op te zeggen dan te denken dat een aangetekende brief zou werken... ;(

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Hmm, aangetekende brief naar UPC werkte bij mij ook niet. Het werkte wel prima bij het incasso-bureau dat ook namens UPC om geld kwam leuren.
Heb ze in deze brief gevraagd om het management zich direct bij een psychiater te melden als ze zo stom kunnen zijn om een als onbetrouwbaar te boek staande toko als UPC als klant aan te nemen.

Verder is de Consumentenbond voor mij aan de gang. Kreeg 3 weken geleden een briefje dat UPC met mij kontakt zou opnemen. Wacht nu nog steeds. :Z

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Pagina: 1