Toon posts:

xls bestand verplaatsen naar werkmap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen,

als ik een excel bestand wil verplaatsen naar mij werkmap dan krijg ik een
foutmelding dat het bestand niet gesynchroniseerd kan worden, omdat de
bijwerker niet gestart kan worden.
Dit is alleen bij excelbestanden.

Ik heb windows 2000pro en ik gebruik office 97pro

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
En wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden? Zie ook de FAQ Forumgedrag - Topicstart. Volgens mij staan er namelijk best wat dingen in de search, in de help of op support.microsoft.com :).

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik ook al gekeken anders zou ik het niet vragen...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:00:
daar heb ik ook al gekeken anders zou ik het niet vragen...
Je weet maar nooit tegenwoordig :P.
Welke keywords heb je dan al geprobeerd? Zie ook FAQ Forumgedrag - Topicstart :).

Volgens mij komt dit artikel wel redelijk in de buurt: Can't Merge Changes from Original and a Copy in Briefcase.

Verwijderd

Topicstarter
Here we go :)
de keywords waar ik op heb gezocht: synchroniseren briefcase windows2000 excel97, briefcase, excel97, excel, windows, windows 2000, werkmap probleem, samenvoeger, kan samenvoeger niet laden, kan samenvoeger werkmap niet laden, kan map.xls niet bijwerken omdat de samenvoeger niet kan worden geladen, xls bestand, xls bestand synchroniseren, xls bestand.... goed toen heb ik het aan aan de systeembeheerder gevraagd van het bedrijf die verwees me idd naar support.microsoft.com, daar heb ik ook naar de volgende keywords gezocht, daar heb ik naar office 97 gezocht en excel 97 en daar kreeg ik een apparte website voor.
Op die website kreeg hij ook niets gevonden over een samen voeger of de foutmelding:
kan map.xls niet bijwerken omdat de samenvoeger niet kan worden geladen.
Toen had ik nog een site gevonden: microsoft technet daar heb ik die foutmelding ingevoerd met 0,0 resultaten.
mag ik dan nog niet ff een topic plaatsen? of krijg ik nu nog een preek, ik heb de faq forumgedrag gelezen ja :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:*
offtopic:
Het was zeker niet persoonlijk bedoeld (lijkt me :+ ), maar helaas zijn er wat mensen die niets zoeken tegenwoordig, en dat proberen we een beetje tegen te gaan met die faq topicstart. Maar zoals je merkt lijden helaas af en toe de goeden onder de slechten als het niet aan de topicstart is te zien. Maar laten we maar weer ontopic gaan. Een hapklaar antwoord heb ik trouwens niet voor je, maar kan met je 'meedenken' om misschien tot een oplossing te komen :P

Bij foutmeldingen is het vaak makkelijker om een Engelstalig OS & Office te hebben, dat zoekt inderdaad makkelijker op het web. Ik zou zo bijvoorbeeld geen vertaling voor bijwerker kunnen verzinnen...

Even voor de beeldvorming: is het een Windows of Office foutmelding?

Gebruik je trouwens de 'offline bestanden' functionaliteit van Win2k eigenlijk? Anders is dat uitschakelen het makkelijkst :P
Zo gebruik ik een dergelijke directory voor syncen met m'n pocketpc, en die wilt dan bestanden omzetten naar het eigen formaat; iets dat niet lukt met alle soorten bestanden - heeft het wel gewerkt met Excel97 bestanden? (Zo ja: wat is er veranderd, zo nee: je hebt alle Windows en Office updates draaien?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1