Jaja, ik weet het, een old-timertje, namelijk de SIS6326 met 8mb videogeheugen en Direct X 8.1b erop, 9 ondersteunt hij niet. Nu wist ik al een ganse tijd dat hij geen Open GL ondersteunt, zoals Quake 3 kan ik niet spelen, maar UT wel, en goed zelfs
, heb ook een XP1700+, bij sommige spelletjes die Open GL nodig hebben zegt hij dat hij geen Open GL ondersteunt, ik verveelde mij hierjuist, en zocht een beetje in GOT naar de SIS6326, en kwam te weten dat hij dan toch Open GL ondersteunde, maar voor bepaalde spelletjes maar, je moest dan iets in Java downloaden ofzo, maar dat ging over halflife.
Dus: Er bestaat toch een kans dat hij Open GL dan toch ondersteunt, heb al veel gezocht, maar telkens een negatief resultaat, maar toch hier in GOT zijn precies toch al een paar dingetjes gevonden, maar niet echt voor mijn "prob". Weet iemand hier meer over? Iemand Open GL gehad op de SIS 6326 8mb?
Thanks.
Dus: Er bestaat toch een kans dat hij Open GL dan toch ondersteunt, heb al veel gezocht, maar telkens een negatief resultaat, maar toch hier in GOT zijn precies toch al een paar dingetjes gevonden, maar niet echt voor mijn "prob". Weet iemand hier meer over? Iemand Open GL gehad op de SIS 6326 8mb?
Thanks.