Toon posts:

SIS 6326 probs open GL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, ik weet het, een old-timertje, namelijk de SIS6326 met 8mb videogeheugen en Direct X 8.1b erop, 9 ondersteunt hij niet. Nu wist ik al een ganse tijd dat hij geen Open GL ondersteunt, zoals Quake 3 kan ik niet spelen, maar UT wel, en goed zelfs :? , heb ook een XP1700+, bij sommige spelletjes die Open GL nodig hebben zegt hij dat hij geen Open GL ondersteunt, ik verveelde mij hierjuist, en zocht een beetje in GOT naar de SIS6326, en kwam te weten dat hij dan toch Open GL ondersteunde, maar voor bepaalde spelletjes maar, je moest dan iets in Java downloaden ofzo, maar dat ging over halflife.

Dus: Er bestaat toch een kans dat hij Open GL dan toch ondersteunt, heb al veel gezocht, maar telkens een negatief resultaat, maar toch hier in GOT zijn precies toch al een paar dingetjes gevonden, maar niet echt voor mijn "prob". Weet iemand hier meer over? Iemand Open GL gehad op de SIS 6326 8mb?

Thanks.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 18:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ik denk dat je doelt op een prog dat OpenGL-instructies omzet naar Direct3D, of een prog dat OpenGL naar Software omzet. In beide gevallen is het tergend traag. De chip kan geen OpenGL, wat voor prog je ook installt

Launching containers into space

Verwijderd

Topicstarter
Maar zijn er zo geen drivers voor ofzo? Want ik wel echt wel SOF spelen ofzo hoor, heb toch al een paar keer gelezen in GOT dat hij Open GL ondersteunt, maar dat is ook al, en heb al gesearcht achter drivers enzo, maar...nopes :'(

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Ik vrees ook dat dit niet gaat werken, dit ding ondersteunt het gewoon weg niet.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
zelfs al zou ie iets doen dan blijft het nog een onwerkbare slideshow

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Jep als hij het niet ondersteund dan kan het er niet ingezet worden :) alleen dat het omgezet word naar software of d3d.

Je hebt voor een euro of 30 als een Radeon 7000 of GeForce2 MX kaartje, die zijn wel 4x sneller en ondersteunen WEL OpenGL.

Tweakers.net Pricewatch

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm oké dan, maar het was gewoon omdat ik niet veel spelletjes speel, maar ik zal wel uitkijken naar een Radeon 9000 of een Gforce 4MX440. Thanks anyway.
Pagina: 1