Ik heb een ongelovelijk oud spelletje gevonden op het net dat mn vriendin van vroeger kende en weer eens wilde spelen, echter het is een adventure met een spelletje erin dat je clockcycles van je CPU teld om tijd te bepalen. dus ging dat natuurlijk veel te snel, vertragings software helpt een hoop, maar zelfs als je die laag instelt zodat het spel super traag loopt is het nog te snel... mijn idee is dat het spel tevens de clockcycles teld en tsja volgens een readme was een 33MHz al aan de snelle kant voor die puzzle dus is een 1700MHz veel te snel 
Heeft er iemand een idee hoe we deze puzzle toch voorbij kunnen komen door de fysieke snleheid aan te passen met software, of bestaat dat niet.
Ik weet dat dit software en hardware related is maar ik zet het maar even hier neer...
Heeft er iemand een idee hoe we deze puzzle toch voorbij kunnen komen door de fysieke snleheid aan te passen met software, of bestaat dat niet.
Ik weet dat dit software en hardware related is maar ik zet het maar even hier neer...
Breek je nek voorzichtig