Toon posts:

[SETI] Bath-result vraagje en meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
even een paar kleine vraagjes voor de mensen hier

heb net wat gezocht op het forum maar kon niet echt een uitleg vinden voor wat ik wil weten :/

1) Is er een manier, om met S@H in plaats van per keer een result op te sturen en nieuwe te halen, in een keer zeg 20 WU's op te halen, die te verwerken en na een stuk of 15 te zoeken naar nieuwe WU's en dan te uploaden? en zo ja, heeft iemand dan een korte handleiding bij zo'n programma?

2) kan iemand uitleggen hoe de top-??? lijsten in elkaar zitten... kan een hoop volgen, maar sommige nummertjes kan ik niet volgen (bijvoorbeeld het achterste cijfer tussen haakjes..)

3) en in dezelfde catagorie, wat word er bedoeld met een flush

fijne antwoorden worden beloond met een DPC join O-) (join toch wel hoor.. maar wil gewoon even weten :P)

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 19:33:
even een paar kleine vraagjes voor de mensen hier

heb net wat gezocht op het forum maar kon niet echt een uitleg vinden voor wat ik wil weten :/

1) Is er een manier, om met S@H in plaats van per keer een result op te sturen en nieuwe te halen, in een keer zeg 20 WU's op te halen, die te verwerken en na een stuk of 15 te zoeken naar nieuwe WU's en dan te uploaden? en zo ja, heeft iemand dan een korte handleiding bij zo'n programma?
Dit kun je doen met seti-hide en seti-queue
2) kan iemand uitleggen hoe de top-??? lijsten in elkaar zitten... kan een hoop volgen, maar sommige nummertjes kan ik niet volgen (bijvoorbeeld het achterste cijfer tussen haakjes..)
De allerlaatste getallen betekenen waar je in de daily of overall staat (bij daily topXX staat overall, en bij de overall topXX staat daily)
3) en in dezelfde catagorie, wat word er bedoeld met een flush
Het versturen van een (of meerdere) gedane WU('s)
fijne antwoorden worden beloond met een DPC join O-) (join toch wel hoor.. maar wil gewoon even weten :P)
Welkom :)

LinkedIn

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Voor 2 en 3 weet ik de antwoorden wel. Voor 1 ook, maar niet hoe, het is er wel iig.

2: Ik neem aan dat je het over de DPCH hebt? In de DPCH staat het laatste cijfertje voor wat het team daily stond (als je bij de overall top kijkt) Als je bij de daily-top kijkt dan staat dat laatste getalletje voor de overall plaats.

3: Een flush is hetzelfde als een WU uploaden. En een MF (MegaFlush) is dan weer een heleboel WU's in een dag uploaden.

Welkom bij DPC alvast! :D

edit:

Is die Pyrus net ff eerder :( ;)

[ Voor 6% gewijzigd door My op 05-05-2003 19:44 ]

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:30
1) Setihide of Setiqueue. Zelf gebruik ik Setiqueue omdat ik verschillende computers gebruik, maar voor een computer schijnt setihide erg goed te werken.
2) (huidige positie) aantal plaatsen gestegen of gedaald - Nickname aantal geflushte WU's (plaats in de overall/daily lijst)
3) Een flush is het opsparen van een aantal WU's en de resultaten in een keer opsturen.

En welkom!

[ Voor 4% gewijzigd door Poltergeist op 05-05-2003 19:47 . Reden: Moet toch sneller leren tikken ]

Verwijderd

Topicstarter
replies komen in ieder geval wel snel..

dat Setiqueue heb ik nu inderdaad draaien (en ik heb het eerder gedraaid, die kaart komt me verdacht bekend voor) maar is er in dat prog een manier om te zeggen dat je bijvoorbeeld elke 3 dagen een flush wilt doen? (kan wel iets vinden over que-lengths, maar dat is de downloadkant lijkt me...)

• SterBeek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 18:58
Je kan dan het beste setihide gebruiken dit is hier te vinden overigens voor uit leg van dit progje kan je ook gewoon naar http://www.setihide.de gaan.

en alvast welkom bij DPC

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 11:51

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Je kan Setispy of seticommander ook gebruiken om meerdere WU's in een cache te houden en/of te sparen. Ik gebruikte tot vorige week setihide maar ben nu over op seticommander en die bevalt tot nu toe ook goed, met 45 WU's in cache voor de MMF (tja, het is maar een 1400MHz en staat alleen 's avonds aan.)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:02
* Bud_s is en blijft fan van setiqueue :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bud_s op 07-05-2003 12:01 ]

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 10:34

NBK

Weercam-Avatar

Bud_s schreef op 05 May 2003 @ 22:21:
* Bud_s is en blijft fan van setiqueu :P
maar nu moet je het nog leren schrijven :P

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Topicstarter
even een vraagje eraan vast, setiqueue heeft nu keurig 4 resultaten in queue staan, en nog 26 WU's in queue, maar hoe kan ik nu zorgen dat ie ~wel~ WU's download, maar geen resultaten upload?

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 10:34

NBK

Weercam-Avatar

Dat kun je instellen via de web interface..."settings"/"upload pending WU's"==disabled

Kijk maar bij de settings van mijn queue...

[ Voor 16% gewijzigd door NBK op 06-05-2003 18:40 . Reden: typo ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Kun je ons dan niet langer in spanning houden en zeggen wie je het liefste heeft geantwoord en dus ook gaat joinen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
sweetdude schreef op 06 May 2003 @ 19:45:
Kun je ons dan niet langer in spanning houden en zeggen wie je het liefste heeft geantwoord en dus ook gaat joinen? ;)
als je de Seti@Home Hitparade van 5 mei had bekeken had je't geweten ;)
DPC dus :P (zonder een groep daaronder, mogelijk dat er een groep gevormd wordt later samen met een paar anderen, maar da's lang niet zeker nog)

=== EDIT ===

Raar trouwens dat je in die web setup (naar het er zo uit ziet hoor) veel meer dingen kan instellen dan in het grafische gedeelte

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 20:21 ]

Pagina: 1