Ik heb van een kenis een compaqvoeding [145watt] gekregen om mijn boombox[auto radio+ gamma speaker] te voeden op het lichtnet. alleen krijg ik de voeding niet aan de praat.
als ik heb aanzet met de aan/uit schakelaar beweegt de fan een paar cm en is er even stroom en daarna gaat ie weer uit.
het is een atx voeding hij heeft zelf een normale atx stekker maar die is anders aangesloten.
en hij heeft een losse aan uit schakelaar met 2 dunne draadjes. [net als bij een at]
dit zijn part nummers die erop staan:
278470-001
278756-001
hier een picje

en ik heb de volgende dingen gedaan om hem aan de praat te krijgen:
er een harddisk aangehangen en of een cd-rom speler.
verschilende polen met elkaar verbonden.
en natuurlijk gekeken of de zekering goed was.
en k heb al met google gezocht en op de site van compaq en al op Got vond wel wat maar niks van dit alles heeft tot de oplossing geleid. en besloot ik het hier maar te vragen als laatste red midel.
als ik heb aanzet met de aan/uit schakelaar beweegt de fan een paar cm en is er even stroom en daarna gaat ie weer uit.
het is een atx voeding hij heeft zelf een normale atx stekker maar die is anders aangesloten.
en hij heeft een losse aan uit schakelaar met 2 dunne draadjes. [net als bij een at]
dit zijn part nummers die erop staan:
278470-001
278756-001
hier een picje

en ik heb de volgende dingen gedaan om hem aan de praat te krijgen:
er een harddisk aangehangen en of een cd-rom speler.
verschilende polen met elkaar verbonden.
en natuurlijk gekeken of de zekering goed was.
en k heb al met google gezocht en op de site van compaq en al op Got vond wel wat maar niks van dit alles heeft tot de oplossing geleid. en besloot ik het hier maar te vragen als laatste red midel.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 19:02 . Reden: / vergeten ]