Verbinding verbroken na bezoek specifieke site???

Pagina: 1
Acties:

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 10:46
Dag allemaal,

Ik heb het volgende probleem (en al lang genoeg aan het zoeken naar een oplossing). Mijn internetverbinding vliegt er met 100% zekerheid eruit als ik www.myhtpc.net bezoek. Nu had ik het idee dat ik weer een of ander wazig softwarepakket had geinstalleerd, blijtkt dit na een complete schoonmaak dus niet zo te zijn, met schone windows vliegt de verbinding er ook gewoon uit |:( (niet de reden van reinstall gelukkig). Maar ik dus naar mijn broer ook chello gebruiker, die blijkt nergens last van te hebben evenals mijn ouders (allemaal chello). Nu moet dit dus waarschijnlijk aan mijn modem liggen (na reset van dat ding werkt alles ook weer). Maar aangezien ik niet graag contact opneem met chello (heavy user, wie ik? :7 ) vraag ik me af wat die verbreking kan veroorzaken en dat (script?) uitschakelen. Of moet ik een nieuwe driver in mijn surfboard gooien?? Wie helpt mij uit de brand?

Digital Media Junkie

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat vliegt eruit? Heb je de logfiles van je router / modem al eens bekeken? Brand het lampje van je netwerk nog wel?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 10:46
mijn hele internetverbinding vliegt er dus uit, en hoe bekijk ik die logfiles bij een surfboard? En lampjes blijven branden...

Digital Media Junkie