Toon posts:

Wie heeft er een page met script voor verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil graag een rij verwijderen uit mijn database, voor een systeem te maken, maar heeft iemand mischien een voorbeeld want ik heb al heel wat half complete tutorials gelzen maar kom er maar niet uit, mischien basic, maar mischien heeft iemand dus een script die een rij met data verwijdered, mag ik die dan hebben?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Dit is een script request en dat mag hier niet.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
waar wel dan?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Niet op Gathering of Tweakers. Waar het wel mag weet ik niet.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Sowiezo, om je uberhaupt te helpne zouden we minstens van je moeten weten wat voor database het om gaat en wat voor type taal je hem mee wilt verwijderen...

Mysql kun je met
DELETE FROM naam.van.tabel WHERE voorwaarden waaraan de te verwijderen rij moet voldoen
een rij verwijderen....

offtopic:
En je mag weleens Nederlands leren, veel woorden willen nog altijd een "n" erachter en bepaalde werkwoorden wensen ook een andere plaats in de zin/ andere zinsstructuur, maar dit terzijde ende offtopic...

[ Voor 60% gewijzigd door Kippenijzer op 05-05-2003 18:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou lekker dan, dus ik mag niet om een script vragen, maar wel allemaal kleine vraagjes over een script fout enzo ssssss

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Yep, want hoe je een rij uit een database kan verwijderen is heel simpel op te zoeken in de handleiding. Wij zijn niet lui omdat we jou niet helpen, jij bent lui omdat je het zelf niet opzoekt.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
sssssssssssssss, ik zal je vertellen waarom :)
Scriptrequest leren je niets! Je komt het script hier snacken en dan ren je weer weg.
Heb je dan kennis om anderen hier te helpen? Nee.
Heb je ons dan gebruikt als goedkope helpdesk? Ja.

Maw zoek even op hotscripts.com als je zelf niet wilt leren en maken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.