merge vraagje...

Pagina: 1
Acties:

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025
ik heb ff een vraagje over de merge avn de frontpage en het forum.

Op het forum post ik nu onder dit acount, ik had eerder ook een acount met de naam "echobrain" maar deze ben ik kwijt geraakt.

Op de frantpage heb ik ook een acount gehad, aleen weet ik daar ook het wachtwoord niet meer van.. Doordat ik ook niet meer weet welke naam het was kan ik het wachtwoord niet meer opvragen, nieuw acount aanmaken is ook niet mogelijk omdat het email adres al in gebruik is.

Is het mogelijk om deze 3 acounts (2x forum, 1x frontpage) naar 1 acount te mergen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We kunnen je een nieuwe pass sturen als je ons je gebruikersnaam/mailadres zou vertellen wat je op de FP gebruikt. Op het forum kan er niet iets samengevoegd worden, daar moet je dus een account kiezen welke je wil mergen met je FP-account.

• AtlonXP1800
ok, dan hou ik het op het forum gewoon bij dit acount.
van de FP weet ik mijn naam dus niet meer (het is echt al van een hele tijd geleden, alleen is de naam nog steeds aan mijn emailadres gekoppeld)

[ Voor 5% gewijzigd door AtlonXP1800 op 19-04-2005 08:28 ]

• Harm
  • Niet online
Cool! Dan ben jij dus dit: theUnkn0wn?

Je wil dus dit accoutn blijven gebruiken? Ook met dit mailadres, aangezien je op GoT een ander adres gebruikt. En ook met deze naam? Anders zouden we nog even een eenmalige nickchange kunnen doen. In ieder geval heb ik een postduif opgelaten met een nieuw password. :)

• AtlonXP1800
ah, dus dat was de naam die ik had gebruikt. Ik kende die naam nog wel, alleen die 0 die ik er in had gebruikt wist ik niet meer :D

Ik heb de email van mijn atlonxp1800 acount ook ff aangepast, email staat nu ook op het goede adres.

als ik het goed heb kan ik nu gewoon hier: http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/ de gegevens voor de merge invullen?

• Harm
  • Niet online
Als je je gegevens weet en je bent er klaar voor dan kun je inderdaad gaan mergen. :)

• AtlonXP1800
ok, ik heb em ingevuld.
bedankt voor de moeite harm!

[ Voor 4% gewijzigd door AtlonXP1800 op 19-04-2005 08:29 ]

Pagina: 1