Beste medetweakers,
We zijn ten einde raad. Wederom het standaard PC met kuren geval --> specs natuurlijk (tussen haakjes is oud en vervangen, maar zeker wel geprobeerd)
-Sweex 300Watt (Sparkle 250Watt)
-EpoX 8K9A (alleen onboard sound)
-Athlon XP2000+ (TB-A) @ 1250 Mhz
... 1666 (12.5x133) wou het EpoX bord dus mooi niet pikken, dan gaf hij een of andere waarschuwing dat we de host CPU clk moesten veranderen, ik zo: "uhm nee, dat moet niet, hij staat nu goed" ... maar bord hield stug vol 
-Club 3D Geforce4 MX480 (MX440 met 8x AGP
)
-Draadloos netwerkkaartje
-Volcano 9+ op regelbaar geval (geen tempsensor), echt cool, houdt hem perfecto op 38 graden
!! (maar uhm tja, hij is ook wel zwaar onderclocked ...
)
-256MB PC2700 Kingston HyperX
Naja, zijn op zich bijna allemaal top merken en kwaliteit (behalve Sweex
) ... maar CONSTANT vastlopers en blauwe schermen. We wilden een OFFICIËLE (geen gein) Windows XP Pro erop gooien (NL) maar dan laadde hij wat gegevens, wou de overstap maken naar het install scherm, maar bleef CONSEQUENT hangen bij het dos streepje
...
Naja, dan maar een illigale proberen --> NL versie zelfde probleem, een illigale Engels kwam verder (met hakken en takken en fouten en missende dingen
) ... maar de install was zo brak dat het niet te doen was.
Ok, we gaan over op 98 (kweenie of het SE was of niet) --> install ging wat beter, MAAR NEEE, weer blauwe schermen. Ok, we hebben tussendoor trouwens meerdere formats en indelingen geprobeerd (FAT32 en NTFS, ik wou NTFS, maar dat was nog erger als FAT32) ... de voltages leken ook prima volgens het EpoX bord (5.03V, ik geloof dat de Sweex ook PVC had ofzo, die ene naam, soz)
We weten het even echt niet meer, ligt het aan het moederbord, geheugen, harde schijf of toch de voeding, en wat input zou ZOOO gewaardeerd worden ... thnx!
We zijn ten einde raad. Wederom het standaard PC met kuren geval --> specs natuurlijk (tussen haakjes is oud en vervangen, maar zeker wel geprobeerd)
-Sweex 300Watt (Sparkle 250Watt)
-EpoX 8K9A (alleen onboard sound)
-Athlon XP2000+ (TB-A) @ 1250 Mhz
-Club 3D Geforce4 MX480 (MX440 met 8x AGP
-Draadloos netwerkkaartje
-Volcano 9+ op regelbaar geval (geen tempsensor), echt cool, houdt hem perfecto op 38 graden
-256MB PC2700 Kingston HyperX
Naja, zijn op zich bijna allemaal top merken en kwaliteit (behalve Sweex
Naja, dan maar een illigale proberen --> NL versie zelfde probleem, een illigale Engels kwam verder (met hakken en takken en fouten en missende dingen
Ok, we gaan over op 98 (kweenie of het SE was of niet) --> install ging wat beter, MAAR NEEE, weer blauwe schermen. Ok, we hebben tussendoor trouwens meerdere formats en indelingen geprobeerd (FAT32 en NTFS, ik wou NTFS, maar dat was nog erger als FAT32) ... de voltages leken ook prima volgens het EpoX bord (5.03V, ik geloof dat de Sweex ook PVC had ofzo, die ene naam, soz)
We weten het even echt niet meer, ligt het aan het moederbord, geheugen, harde schijf of toch de voeding, en wat input zou ZOOO gewaardeerd worden ... thnx!
De meeste mensen deugen!