Toon posts:

Twee keer Corsair 3500 gelijk aan dual channel?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet er niet zoveel van af, maar ben van plan binnenkort 2 Corsair 3500 modules te kopen bij een winkel kan ik ze dan ook later gebruiken op een ander moederbord voor dual channel?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:38
Yep

ps: ik ken dual-channel alleen maar van de nForce2-chipset en ga er dus van uit dat je dat bedoelt...

[ Voor 95% gewijzigd door zetje01 op 05-05-2003 17:16 ]

Verwijderd

ja hoor, dat werkt perfect : ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik bedoelde eigenlijk een moederbord voor een P4 wat ook geschikt is voor dual channel DDR in de toekomst.

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:22
Het moet gewoon werken , al kunnen sommige moederborden moeite hebben met sommige merken. Maar ik heb hier 2x 512 mb dane elec in dual channel staan op een bordje met sis 655 chipset en het werkt gewoon perfect.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Dual channel vereist geen speciale geheugen stripjes. Als een moederbord een dual channel geheugencontroller heeft, werkt dit in principe zodra er 2 geheugenstrips in worden gestopt. Nu zitten hier nogal wat haken en ogen aan, dus het beste kun je, zoals jij in dit geval ook doet 2 dezelfde stripjes nemen. Geen problemen voor de toekomst dus, dit kan later prima in een dualchannel configuratie gebruikt worden. Zeker PC3500, daar kun je met het oog op de toekomst nog wel even mee vooruit :)

Geen inspiratie

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lees even de RAM FAQ- staat meer dan genoeg over in...

/faq dus dicht...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.