Toon posts:

Peugeot 205 met MP3 speler, wie heeft dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten of mp3 spelers er goed tegen kunnen om een beetje schuin ingebouwd te worden.
Ongeveer.. 20 graden schat ik dat het is.
Ik zou graag de Alpine CDM-9803RR willen kopen, maar als die steeds over slaat of hapert of kraakt koop ik liever meteen een andere ipv. eerst proberen.

En heeft iemand goede of slechte ervaringen bij http://www.autoshop.nl ?, hier wil ik die radio graag bestellen.

Alvast bedankt! :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 17:03:
Ik zou graag willen weten of mp3 spelers er goed tegen kunnen om een beetje schuin ingebouwd te worden.
Ongeveer.. 20 graden schat ik dat het is.
Ik zou graag de Alpine CDM-9803RR willen kopen, maar als die steeds over slaat of hapert of kraakt koop ik liever meteen een andere ipv. eerst proberen.

En heeft iemand goede of slechte ervaringen bij http://www.autoshop.nl ?, hier wil ik die radio graag bestellen.

Alvast bedankt! :)
meeste kunnen meen ik tot 30 graden ofzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Is dat zo?
Niemand die deze radio toevallig heeft??

Verwijderd

Staat dat niet in de informatie erbij? Dit is zeker weten ergens te vinden (staat in ieder geval altijd in het boekje dat er bij zit maar die heb je natuurlijk (nog) niet.

Als het trouwens een mp3 speler met flash memory is kan je hem in alle graden die je maar wilt inbouwen lijkt me.

Verwijderd

Geen probleem hoor.
Ik heb nog nooit een radio gezien die precies horizontaal gemonteerd moet worden.

Je moet echt een heel bijzondere radio kopen wil dat een probleem worden en een 205 heeft gewoon een normale inbouw net als bij andere auto's.

Overslaan kan altijd als je bij voorbeeld in een 205 gti rijd en je te hard over een drempel gaat of zo'n regengootje.
Maar dat vind je zelf dan ook niet fijn.

Betreft het kraken: Zorg voor goede bekabeling en eventueel een groundloop filter gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus daar hoef ik me eigenlijk weinig zorgen over te maken merk ik, trouwens, ik koop deze Alpine omdat die 2 Pre-Out uitgangen heeft, maar een pioneer heeft er 1.

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:21
ik denk idd dat je daar tegenwoordig weinig last van zult hebben, dat nieuwe spul kan dat denk ik allemaal makkelijk aan

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:48
Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 17:26:
ok, dus daar hoef ik me eigenlijk weinig zorgen over te maken merk ik, trouwens, ik koop deze Alpine omdat die 2 Pre-Out uitgangen heeft, maar een pioneer heeft er 1.
Pioneer DEH-P77MP MP3/WMA = 3 x RCA OUT :)
Of DEH-P9400MP MP3/WMA = 2 x line out+ subw. out

[ Voor 8% gewijzigd door JvdW op 05-05-2003 17:30 ]

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
Mijn oude cd wisselaar van sony zit een draaiknop op, die je versteld al naar gelang de inbouwhellingshoek. Ik neem aan dat er op mp3 spelers ook zo iets zit als ze niet standaard onder een hoek geplaatst kunnen worden.

Verwijderd

Teddy schreef op 05 May 2003 @ 17:31:
Mijn oude cd wisselaar van sony zit een draaiknop op, die je versteld al naar gelang de inbouwhellingshoek. Ik neem aan dat er op mp3 spelers ook zo iets zit als ze niet standaard onder een hoek geplaatst kunnen worden.
Nee, dat is iets wat je alleen bij een wisselaar tegenkomt, ik heb dat zelf nog nooit op een autoradio gezien.
Pagina: 1