Hot Deals Forum-Sectie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Topicstarter
Wat ik persoonlijk erg mis bij GoT is een sectie voor Hot Deals.

Op een hoop fora zie ik die langs komen (bv. Silentpcreview/ 2 CPU). Alleen het nadeel is dat dit meestal alleen betrekking heeft op de USA en daar hebben we als NL/BE-ers vrij weinig aan.

Nu hoor ik je denken dat kan je toch in de pricewatch kwijt. Daar ben ik het niet mee eens. Het posten van aanbiedingen leidt tot vervuiling. Want vaak is een week later deze al niet meer geldig of uitverkocht en moet de betreffende prijs en/of product weer verwijderd worden.

Ik denk echter wel het dan wel echt een forum-sectie moet worden met competatieve aanbiedingen. Dus spullen die echt significant onder de normale verkoopprijs worden aangeboden.

[ Voor 12% gewijzigd door Shuriken op 05-05-2003 17:09 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik neem aan dat je het hebt over kortlopende inkoopacties?

Er is een mogelijkheid om dat soort zaken te regelen via Laupro's site. Hier kan je interessante deals plaatsen, en een inkoopactie starten.

[ Voor 10% gewijzigd door MrE op 05-05-2003 17:05 . Reden: poffertjes met poedersuiker ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 21:52

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nee, hot deals hoeven denk ik niet echt met IA's te maken te hebben. Lijkt me meer à la Lidl acties e.d. (tijdelijke interessante aanbiedingen) puur PC gerelateerd. :)
Ik vraag me wel af of het iets voor het forum is...

Overigens is er voor Lidl acties etc een apart topic dus waarom ook niet voor zogenaamde Hot Deals? Daar een aparte sectie (forum?) voor nemen lijkt me niet erg zinnig en wenselijk :)

Wellicht iets voor de pricewatch. Een gedeelte waar bijzondere aanbiedingen gemeld kunnen worden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima zo'n topic, maar dan wel in het ABBO forum >:) *)

nee geintje natuurlijk.
Zo'n topic is bedoeld als "waar hebben ze HEEL aantrekkelijke aanbiedingen"
zoiets als dit bijvoorbeeld.

eventuele besluiten tot inkopen (internationaal?) kunnen dan naar LauPro toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

in nederland zijn er nu eenmaal niet veel hot deals. in de VS is het aanbod ontzettend groot met mail in rebates, coupons e.d. (zie bijv. www.techbargains.com) dat heb je hier in nl volgens mij niet, dus een extra forum lijkt me hier totaal niet zinvol.

eigenlijk alleen de acties van lidl en aldi zijn soms interessant

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigszins oftopic: wel, ik zoek me een ongeluk naar US computerbedrijven die internationaal verzenden. dan kun je daarvan wel de deals opsommen.

Aanbiedingen in Duitsland zijn ook aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 17:59:
enigszins oftopic: wel, ik zoek me een ongeluk naar US computerbedrijven die internationaal verzenden. dan kun je daarvan wel de deals opsommen.

Aanbiedingen in Duitsland zijn ook aantrekkelijk.
meeste aanbiedingen in VS zijn MIR (mail in rebate) en dat werkt dus nog niet ook al versturen ze naar nl.

er is maar een heel klein aantal webshops uit de vs die naar nederland versturen. ik ken eigenlijk alleen www.outpost.com maar die heeft nooit echt aanbiedingen

www.compgeeks.com heeft wel altijd leuke aanbiedingen en kan ook naar nederland versturen, pas nog een dell axim 300mhz daar gehaald voor $150,-

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1