Toon posts:

UPC-draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

*Affirmative* ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
zit er bovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zullen we wel weer de nodige tijd aan moeten besteden ja
/me is er al een keer langs gelopen

/me wil later ook topman van UPC worden, hij vind zo'n 2 miljoen gulden per jaar wel leuk :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=760185
Die moet koste wat kost op -1 First Post gehouden worden imho...
Er stond eerst alleen:
DIEP TRIEST
8)7 |:(

edit:
Zoals ik overigens al eerder gesteld heb in een draadje over UPC: iedere boer die dit bedrijf faillisement toewenst krijgt van mij een troll op z'n dak. Daar hou ik me ook nu weer aan. Het toewensen van faillissement aan een onderneming staat voor mij nog steeds gelijk aan het toewensen van een terminale ziekte aan een mens. Het is ingrijpender dan veel mensen denken! Oók voor de topmanagers!

[ Voor 53% gewijzigd door Superdeboer op 05-05-2003 17:25 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Och ja, als je de ernstige trollen overigens nog tegenkomt..... denk dan aan het volgende artikel: http://www.volkskrant.nl/economie/1052025723300.html
Charlie Bracken blijkt bij zijn aanstelling een garantie van 1 miljoen dollar te hebben bedongen voor het geval zijn optierechten waardeloos zouden worden.

Zo'n garantie is heel ongebruikelijk omdat opties juist zijn bedoeld om de beloning van topbestuurders te koppelen aan het rendement van gewone beleggers. De bestuurders van UPC zijn in opspraak geraakt nadat het bedrijf miljardenverliezen had geleden. Het aandeel van UPC kelderde van 83 euro in maart 2000 tot 0,04 euro afgelopen vrijdag.
Het enige waar ik momenteel aan denk ik welke ernstige ziekte zo'n persoon zou moeten hebben. Je wilt een schandalig riante optieregerling en als de beurs keldert wil je alsnog een normale bonus van 1 miljoen euro.... Ik kan me eigenlijk geen achterbakser bedrijf meer verzinnen.
Pagina: 1