Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Quoten van andere berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Ik heb van forums weinig kaas gegeten maar ga mijn vraag zo goed mogelijk proberen te omschrijven :)

Wanneer ik in een topic wil replyen tik ik mijn tekst in. Vervolgens wil ik na mijn eigen tekst iemand quoten. druk ik dan op een quote-knop van iemand dan krijg ik alleen de gequote tekst te zien. Mijn eigen tekst is dan weg. Voorheen stond mijn eigen tekst en de quote er dan wel :?

Is dit te veranderen? Nu moet ik eerst alle quotes neerzetten en dan mijn eigen verhaal ertussen vrotten :)

In de search ben ik niets vergelijkbaars tegengekomen.

Ik werk met:
Windows XP Pro - Mozilla 1.2.1
http compressie - ja
http 304 headers - ja
javascript - ja

Vergeet ik een Topictitle |:( Vergeef deze DoDo :)

[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 05-05-2003 16:51 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Kan je iets duidelijker zijn? :)
Ik mis het punt, hoe je de andere berichten quote. Doe je dit dmv de berichten onderaan de reply pagina (zie "Toon laatste berichten?" in je React prefs), of doe je dit door 2 vensters open te houden en vv op de quote knop te drukken?
In het laatste geval behoud je inderdaad niet je eerder ingetypte gegevens.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Duidelijker? :) Ik doe mijn best ;)

Toon laatste berichten staat aan.

Ik tik de tekst dus onderaan in Quick reply. Doe ik daarna een quote dan verdwijnt mijn tekst. Automatisch springt mijn browser dan naar "bekijk bericht". Wat je zegt, ik heb meerdere pagina's open staan vaak. Zit daar het probleem in dan?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Jah, dat klopt.
De 'quote' knop is een link naar en nieuwe 'reply' met een kant en klaar stukje tekst.
Als je meerdere messages wil replyen, is het makkelijker (en ook de bedoeling ;)) om je tekst bv. in de quickreply te typen, je bericht te previewen en vv onderaan andere users quoten.
De reden hiervoor is dat het met JS niet (eenvoudig/snel/praktisch) mogelijk is om de berichten bij het topic zelf te kunnen quoten.

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Aha, ik ben weer wat wijzer. Dan moet ik volgende keer dus gewoon mijn bericht previewen en dan pas quoten. Simpel eigenlijk :)

Dank voor het antwoord :> ,en de titlechange

• chem

chem

Reist de wereld rond

np

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.