Toon posts:

[acrobat distiller] probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zit hier met een probleem als ik met acrobat distiller wil printen (heb de search gebruikt, maar nix kunnen vinden...):

acrobat 5.0 full, dus incl. distiller is keurig op het systeem geinstalleerd (het gaat hier om een pIII 450 mhz, met 128 mb ram op winxp pro), maar als ik een word-document wil "printen" naar *.pdf, dan loopt word c.q. distiller vast. heb al een complete uninstall uitgevoerd e.d. maar kom er niet uit... :/

kan iemand helpen? bvd! :)

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Heeft distiller ergens een log? AL eens met een compatabiliteitsmode geprobeerd?
Alle opties gechecked? Printen gewone pdf's wel?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40

Korakal

Up up up!

d'r zijn 5.0.5 update packages... die geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
nee, nergens een log te vinden (of jij moet me kunnen vertellen waar ik die kan vinden). opties staan gewoon op de standaard eBook en dat werkt op een andere pc gewoon prima. wil dus helemaal geen pdf's printen... :/

• machielk
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Ook geen pdf gewoon via acrobat reader printen? ik bedoel werkt je pc uberhaupt met pdf's? (dus niet proberen te maken?)

Verwijderd

Topicstarter
pdf's openen is idd het prob. niet. het gaat dus puur om de combo van word met distiller. heb verder het idee dat het ook niet aan word kan liggen, want die werkt verders prima...

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
doet ie bij mij ook, als ik visio diagrammetjes in word heb zitten ofzo.. gaat ie flippen.. al geprobeerd vanuit notepad te printen naar die distiller?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
nee, geen visio diagrammetjes gebruik ik. het document wat ik eerst probeerde te printen, had wel wat wordart erin zitten, dus toen even met een plain textbestand geprobeerd, zowel in word als in notepad, maar de programma's lopen beiden vast als ik daarbij probeer te "printen" naar *.pdf... :/

edit:
heb v5.0.5 nu erop staan, incl. adobe pdf maker, maar nog steeds zonder goed resultaat helaas... ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 18:52 ]

Pagina: 1