gf4 ti4200

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb nog nooit overgeclocked dus ik ben bang dat ik em opblaas :*)

Heeft iemand ervaring met een gf4 ti4200 128 mb overclocked. Tot hoever kunnen die dingen gemiddeld.

-

greetz serv

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat verschilt echt per kaart hoor, met de ene kun je veel verder dan met een andere.
Opblazen zal neit makkelijk gebeuren.

Je zal eerder eerst wat lockups krijgen of scrambled beeld.

Gewoon ff proberen :)

C:\>_

Verwijderd

zou zeggen kijk even in de DOC faq daar staat veel info over. En kijk bijv naar clocks van andere mensen

Verwijderd

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)

Daar staat alle info die je nodig hebt :)

Verwijderd

Dit is echt een search vraag, maar ik weet dat een vriend van mij zijn ti4200(128mb) 250/500@275/550 heeft lopen(of heeft laten lopen). Bij 300/600 kreeg ie artifacts. Maar het verschilt echt per kaart. Veel lezen en leren. En voorzichtig zijn. Hoe ver hij precies gekomen is en waarop hij nu loopt weet ik niet. Hij heeft wel heat sinks op zijn mem zitten en een koperen coolmaster GF4TI koeler op zijn GPU zitten.

offtopic:
Gelieve dat een mod dit topic sluit.

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 15:22:
[...]

offtopic:
Gelieve dat een mod dit topic sluit.
Daar is de topic report functie voor. Bovenaan de pagina staat dit icoontje:Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif Als je daar nou eens op klikt ;)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
is een faq vraag :)

ik heb hem zelf op 313/545 max gekregen :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 12:46

AcouSE

Swedish Chef

Kijk eens rond hier op GoT of zoek met Google. Zolang je maar kleine stapjes neemt komt het vast wel goed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.