Toon posts:

free domain

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het met de gratis domeinnamen?
Ik heb een .tk domein, maar die is de laatste tijd helemaal nooit meer bereikbaar..!
Sinds enige tijd heb ik een aardig goed lopende site, maar toch nog geen zin om er euro's in te steken.. Nu vraag ik me af, of ik ergens een gratis domeinnaam kan krijgen, het liefste zonder reclame, maar met maakt me ook niet zoveel uit!
Groeten van Maarten.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:00:
Hoe zit het met de gratis domeinnamen?
Ik heb een .tk domein, maar die is de laatste tijd helemaal nooit meer bereikbaar..!
Sinds enige tijd heb ik een aardig goed lopende site, maar toch nog geen zin om er euro's in te steken.. Nu vraag ik me af, of ik ergens een gratis domeinnaam kan krijgen, het liefste zonder reclame, maar met maakt me ook niet zoveel uit!
Groeten van Maarten.
voor een dubbeltje op de eerste rang ;)

en zoveel kost het niet hoor een domeintje :)

offtopic:
zou je je ondertitel willen deleten/inkorten, dit vern**kt de layout

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:01
Een domein = euro's erin steken, zo gaat dat helaas.. Echte gratis domeinen bestaan niet/werken niet goed.. Eens had je .god en .see ofzo, maar daar moest je een aparte DNS server voor instellen, nogal prutserig...

|>

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

15 euro per jaar voor .nl of 15 dollar per jaar voor .com/net/org

en das exclusief de hosting. zoek maar eens wat rond

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo typisch nederlands ;)

Pak je portemonnee, schaf voor niet te veel euro's een domeinnaam aan (als je goedkoop uit wilt zijn, .com's ed kosten echt geen zak :)).
Je kunt gewoon onmogelijk verwachten dat een gratis domeinnaam met een bak service komt.

[edit]Oh je mag je ondertitel aanpassen of anders doe ik het :+

[ Voor 12% gewijzigd door IceStorm op 05-05-2003 15:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik had een keer een site gezien waar je een gratis domeinnaam kreeg, zolang je maar een stuk of 50 a 100 bezoekers had.. op dat moment had ik nog niet zulke goedlopende sites, maar nu wel.. bestaat deze service nog..?
ondertitel is veranderd! :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:12:
ja maar ik had een keer een site gezien waar je een gratis domeinnaam kreeg, zolang je maar een stuk of 50 a 100 bezoekers had.. op dat moment had ik nog niet zulke goedlopende sites, maar nu wel.. bestaat deze service nog..?
misschien, moet je maar goed gaan zoeken, echter het kan nu bestaan, maar over een paar maanden misschien niet meer, weg domein ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt, ik heb de hele ochtend al verspild naar het zoeken, dus ik d8 ik vraag het hier even..!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 16:47

Stoffel

Engineering the impossible

En wat als je dan een goed lopende site hebt en dat bedrijf besluit om jouw domein ergens anders voor te gebruiken? Of er helemaal mee te kappen? Ik snap echt niet dat er nog mensen moeilijk durven doen over 15 euro per jaar, wat kost het je om dit te vragen hier (verbinding e.d.) denk je?? :z

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:06
Gezien je leeftijd moet je toch echt wel iets van geld hebben. Er zijn zat hosters die je een domeinnaam geven + hosting voor bijna niks.

Wie niet investeert krijgt er ook niks voor terug.

Om het simpel en visueel te houden een voorbeeld:

Je goed lopende site vergelijk ik even met een goed uitziende jongen
En de webhoster vergelijk ik met een leuke meid.

Stel dat die meid jou zomaar spontaan om niks leuk vind maar vervolgens geef jij haar geen aandacht zal het dan wat worden?

Het zou anders zijn als je haar de aandacht geeft waardoor je zekerder bent dat ze ook bij je blijft.

In dit geval representeert de aandacht het geld.

Denk er maar over na en laat dan nog maar eens weten of je niet wilt investeren.. ;)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
kabel kost me niets, het kost me alleen kostbare examen leer tijd..!
maarja, ik ga ook op vakantie, ik ga ook uit, ik rook en drink ook...
dit soort geintjes konden in het verleden wel gratis, ik begrijp dat het niet uitkon, dus nu MOET je betalen! Tsja, er zit niets anders op..! ;)
thanx en groeten Maarten

Verwijderd

Topicstarter
WorkForce schreef op 05 May 2003 @ 15:19:
Gezien je leeftijd moet je toch echt wel iets van geld hebben. Er zijn zat hosters die je een domeinnaam geven + hosting voor bijna niks.

Wie niet investeert krijgt er ook niks voor terug.

Om het simpel en visueel te houden een voorbeeld:

Je goed lopende site vergelijk ik even met een goed uitziende jongen
En de webhoster vergelijk ik met een leuke meid.

Stel dat die meid jou zomaar spontaan om niks leuk vind maar vervolgens geef jij haar geen aandacht zal het dan wat worden?

Het zou anders zijn als je haar de aandacht geeft waardoor je zekerder bent dat ze ook bij je blijft.

In dit geval representeert de aandacht het geld.

Denk er maar over na en laat dan nog maar eens weten of je niet wilt investeren.. ;)
haha, dit vind ik wel een mooie vergelijking! :)
jullie hebben gelijk, ik ga er 1 betalen! :P
hosting heb ik al trouwens..

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 15:20:
kabel kost me niets, het kost me alleen kostbare examen leer tijd..!
maarja, ik ga ook op vakantie, ik ga ook uit, ik rook en drink ook...
dit soort geintjes konden in het verleden wel gratis, ik begrijp dat het niet uitkon, dus nu MOET je betalen! Tsja, er zit niets anders op..! ;)
thanx en groeten Maarten
voor niets gaat de zon op ;)

offtopic:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
en dan met name het stukje over begroetingen in een post
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:22:
[...]

haha, dit vind ik wel een mooie vergelijking! :)
jullie hebben gelijk, ik ga er 1 betalen! :P
hosting heb ik al trouwens..
kan je bij je hoster dan geen domein kopen?

[ Voor 20% gewijzigd door Erkens op 05-05-2003 15:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat ben ik nu aan het proberen! ;)

Verwijderd

www.directnic.com -> Voor 15 dollar/jaar een domein met onbeperkte emailforwards, domeinforwarding waarbij het originele adres blijft staan, enne nog een heleboel opties :). Ik heb hier zelf geen aandelen :P, maar inmiddels al 4 domeinnamen geregistreerd, en het bevalt nog steeds goed. Zeg nou zelf, wat is 15 euro (dollar) nou voor een domeinnaam met zoveel opties?

Verwijderd

en als je toch voor niks aan de gang wilt neem je gewoon een sub domain zoals bladiebla.nl.eu.org

www.nl.eu.org

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 23:50
http://www.gandi.net/index.html.en vind ik persoonlijk een fijne

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 19:10

ReLight

echo("What Now ? !")

DTDNS.COM voor 5 dollar per jaar een edvanced subdomain. OF gratis een subdomain met iest minder opties, vooral voor MX records, en downtijd doorverwijzingen.

circa 2 jr ervaring mee, werkt 99,99% goed.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:34
Trouwens.. als je geen .tk meer wilt, neem dan 2ya.com oid.. Daar zitten niet eens banners.. (ze vragen je om een banner te plaatsen, maar wordt blijkbaar niet gecontroleerd)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, een beetje alle betaalde registrars en gratis subdomeinproviders opnoemen lijkt me niet echt zinvol, omdat die al lang bekend zijn :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.