Sinds vandaag heeft de pc van mijn moeder het volgende probleem:
Ze was aan het werken en opeens krijg ze een bsod en kon niets meer doen. Dit was de error:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
*** STOP: 0x0000000A (0x6FF000FD, 0x000000FF, 0x00000000, 0x804169D1)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
*** Address 804169D1 base at 80400000, DateStamp 39760637 - ntoskrnl.exe
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
Fysieke geheugendump compleet. Neem contact op met uw systeembeheerder of technische ondersteuningsafdeling
Zie ook dit topic: [rml][ BC3] Geheugendump[/rml]
Zelfde probleem alleen geen oplossing die werkt.
Het os is trouwens anders. het betreft hier windows NT 4.0
Verdere specs:
128 mb geheugen
800 mhz
32 mb videokaart
Toen heeft mij ma haar pc gereboot. Weer ingelogd en na een paar seconde kreeg ze deze melding weer. Ze kan dus niet veel doen.
heeft iemand tips wat hiertegen t doen. Format zit er niet in want er staan gegevens op die nog niet zijn gebackuped.
En helaas kan ze het geheugen niet testen want er zit geen inet op de pc.
Trouwens nog iets. De pc maakt ook een raar geluid. Soorrt van prrrrrrrrr.
Overigens is de pc 3 jaar oud, en sinds die 3 jaar heeft er geen enkele software matige verandering plaats gevonden.
Zou het overigens ook aan de hd kunnen liggen?
Ik hoop dat jullie genoeg info hieraan hebben.
Edit: Ik zie net dat ik ben vergeten de os aan de topictitel toe te voegen. Misschien kan een modje zo aardig zin win4.0 toe te voegen?
Ze was aan het werken en opeens krijg ze een bsod en kon niets meer doen. Dit was de error:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
*** STOP: 0x0000000A (0x6FF000FD, 0x000000FF, 0x00000000, 0x804169D1)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
*** Address 804169D1 base at 80400000, DateStamp 39760637 - ntoskrnl.exe
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
Fysieke geheugendump compleet. Neem contact op met uw systeembeheerder of technische ondersteuningsafdeling
Zie ook dit topic: [rml][ BC3] Geheugendump[/rml]
Zelfde probleem alleen geen oplossing die werkt.
Het os is trouwens anders. het betreft hier windows NT 4.0
Verdere specs:
128 mb geheugen
800 mhz
32 mb videokaart
Toen heeft mij ma haar pc gereboot. Weer ingelogd en na een paar seconde kreeg ze deze melding weer. Ze kan dus niet veel doen.
heeft iemand tips wat hiertegen t doen. Format zit er niet in want er staan gegevens op die nog niet zijn gebackuped.
En helaas kan ze het geheugen niet testen want er zit geen inet op de pc.
Trouwens nog iets. De pc maakt ook een raar geluid. Soorrt van prrrrrrrrr.
Overigens is de pc 3 jaar oud, en sinds die 3 jaar heeft er geen enkele software matige verandering plaats gevonden.
Zou het overigens ook aan de hd kunnen liggen?
Ik hoop dat jullie genoeg info hieraan hebben.
Edit: Ik zie net dat ik ben vergeten de os aan de topictitel toe te voegen. Misschien kan een modje zo aardig zin win4.0 toe te voegen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 14:28 ]